Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fy fan vad högt

• kasimir

Medlem
    26 januari, 2008 vid 15:02

@JohanW 440673 wrote:

men varför heter han top hat? e de e trix eller?

Han fick namnet efter glassen som Stig-Helmer ville köpa i SOS en sällskapsresa

• jonaish

Medlem
    26 januari, 2008 vid 17:40

men kolla den här killen då, han hoppar ju fan mkt högre!!!!!

http://uk.youtube.com/watch?v=CE_LhbHNg2U

• mania

Medlem
    26 januari, 2008 vid 18:30

vad konstigt.?? det finns jätte många klipp på personer som har hoppat jätte högt på samma ställe.

• johnk

Medlem
    28 januari, 2008 vid 15:39

@gonzo 440524 wrote:

har man ingen bräda när man draksurfar?
    är det meningen att segla in över land? jag tycker det ser lite okontrolerat ut.
    är han en nybörjare??
    tacksam för svar för jag har planer på att börja med sån där draksurfing

Helt okontrollerat. Han åkte med nån konstig uppvind när berget. Filmen har funnits ett tag så jag antog att alla på steffo hade sett den 🙂
    Det finns en intervju där han berättar det han kommer ihåg av händelsen. Kan ha varit i filmformat på youtube det också. Jag tror han blev lyft från land, och aldrig var ute över vattnet. Sen trodde han att det bara var ett litet lyft och att han skulle komma ner, och när han fattade att det inte var så litet var det försent att släppa. Sen på vägen ner såg det ut att gå bra tills den kom en lul så han föll snabbt sista biten. Klarade sig med ett benbrott har jag för mig.

Postar länk om jag hittar den.

• eddie

Medlem
    28 januari, 2008 vid 15:41

Vore kanon om du hittade det klippet. Verkar vara omöjligt att hitta, kanske är det raderat fråm You Tube? Eller från hela internetet?

• aka_kalle

Medlem
    28 januari, 2008 vid 17:49

@johnk 441320 wrote:

Helt okontrollerat. Han åkte med nån konstig uppvind när berget. Filmen har funnits ett tag så jag antog att alla på steffo hade sett den 🙂
    Det finns en intervju där han berättar det han kommer ihåg av händelsen. Kan ha varit i filmformat på youtube det också. Jag tror han blev lyft från land, och aldrig var ute över vattnet. Sen trodde han att det bara var ett litet lyft och att han skulle komma ner, och när han fattade att det inte var så litet var det försent att släppa. Sen på vägen ner såg det ut att gå bra tills den kom en lul så han föll snabbt sista biten. Klarade sig med ett benbrott har jag för mig.

Postar länk om jag hittar den.

fan va sjukt det lät, tur att nån här har koll

• gogga

Medlem
    28 januari, 2008 vid 18:16

JÄÄÄVLAR VAD HÖGT! Kan han inte lösa ut reserv fallskärmen om den vanliga är för stor?

• johnk

Medlem
    29 januari, 2008 vid 10:28

@Eddie 441321 wrote:

Vore kanon om du hittade det klippet. Verkar vara omöjligt att hitta, kanske är det raderat fråm You Tube? Eller från hela internetet?

Det var ju faktiskt det klippet, men horde det inte for jag tittade bara forsta sekunderna. :crazy: De spelar upp en radio-intervju i bakrunden dar han berattar. Inget brutet alls. Bara “kind of sore” 🙂 Erik Eck heter killen iaf.

• samhansson

Medlem
    29 januari, 2008 vid 10:34

@johnk 441457 wrote:

Det var ju faktiskt det klippet, men horde det inte for jag tittade bara forsta sekunderna. :crazy: De spelar upp en radio-intervju i bakrunden dar han berattar. Inget brutet alls. Bara “kind of sore” 🙂 Erik Eck heter killen iaf.

Tack, vet du nått mer om själva händelseförloppet?

• skanepaul

Medlem
    29 januari, 2008 vid 11:43

Hur kommer man så högt när man kitar?

• yfo

Medlem
    29 januari, 2008 vid 11:49

@Gadget 439648 wrote:

Ja jäklar!
    Blir 1 meter högre varje gång den dyker upp här
    så nu var det nog trettielva meter… :laugh:

hahaha

• eddie

Medlem
    29 januari, 2008 vid 13:01
    johnk;441457 wrote:

Skadade han sig inte mer?
    Helt galet… han var ju sjukt högt!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fy fan vad högt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.