Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fy fan vad skönt att vi är igång

• Fy fan vad skönt att vi är igång

Publicerad av eagletech på 31 mars, 2005 vid 23:02

Hallå ALLA!
    Som vanligt börjar året med en massa gnäll över näset och allt vad gäller södra skåne.
    Jag har kitat över nästan hela SVERIGE och alla hälsar och är genomtrevliga ,.
    Som när man kommer till Lagan,Halmstad Varberg Och hela sträckan upp till Norska gränsen.kommer alla fram och tar i HAND ,för att säga (HALLÅ) hur är läget och var kommer du från? laugh.gif
    Varför är vi skåningar så jävla sega när det gäller.. laugh.gif confused.gif

Jag ändrar här så ni förstår på svenska. Jag sa var kan man kita i skanör-falsterbo utan att det blir en massa gnäll om fåglar( ingen smilliiii)
    Om någon frågar här varför kan ingen svara som vanligt folk
    på frågan var man kan kita utan en en massa påhopp.
    Jag vet inte alla ställe man får och inte får kita i Skanör-Fasterbo.
    V.V och visa på bild så alla förstår inte en massa snack om kita inte här och inte här.Det var någon som la upp en bra bild här för ett tag sen,om du läser detta visa då var man Kan kita.
    Mvh Roger Örnvang

_bodhi_ svarade 19 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • curry

Medlem
    31 mars, 2005 vid 23:24

grin.gif

• yaqup

Medlem
    1 april, 2005 vid 00:22

HAHA BANTA ner på smileysen och styr upp grammatiken och meningsbyggnaden för jag har uppriktigt sagt inte förstått vad du klagar på?

i vilket fall, förtydligande tack.

…eller så e det jag som e trött o inte fattar.

HEJ DÅ

• bates

Medlem
    1 april, 2005 vid 00:50

Fattar inte heller vad detta handlar om??? Hyser du agg mot skåningar för att vi väljer att åka ut och kita i vattnet istället för att vara representativa och leta efter nya ansikten på stranden???

• kaiser

Medlem
    1 april, 2005 vid 05:32

Jag var ju lite intresserad av vem ni var som var nere då vi kitade på tippen. frågade ju här t.o.m. Som ni själv skrev så var ni ute på vattnet i 3 timmar, inte tar man väl ihand ute på vattnet?
    Du eller Mårten B morsade på mig på vattnet o jag mossade tebax, utan att veta vem det var.
    Sen höll väl ni till på den norra delen av riggytan. där borta var jag inte o sprang.
    Annars brukar ju stämningen bland kitare vara jävligt najz så vi får väl hoppas den blir d i sommar oxå.

• eagletech

Medlem
    1 april, 2005 vid 06:10

Hahahaha grama????

• eagletech

Medlem
    1 april, 2005 vid 06:37

Du förstår nog vad jag menar,om du tittar här på steffo så fattar du nog också.
    Varför tror du att det blir mindre och mindre som ställer frågor här???
    Jo dom får en spydig kommentar tillbaka om man frågar om något som gäller kiting.
    Patricol försöker att svara ordentligt på frågor ang kiting det är så man ska vara när nybörjare frågar. smile.gif
    Roger

• eagletech

Medlem
    1 april, 2005 vid 06:46

Lite vanlig vänlighet när man kommer till ett nytt ställe.
    Om du inte vet så ska jag förklara ,
    Prova på att hälsa tillbaka om man hälsar

• eagletech

Medlem
    1 april, 2005 vid 06:49

Det var inget personligt

• metallifredd

Medlem
    1 april, 2005 vid 07:33

Correctomundo.
    Kom t gôtet. Där är vi oftast vänliga iaf.
    Dom som svarar dåligt på nybörjarinlägg inser ju inte att d kan slå tbax mot en själv senare. Nybörjarna kommer ju inte att stanna hemma bara för att dom får dåliga svar på steffo. Nej dom kommer ist ge sig ut på vattnet/stränderna ändå. Fast utan att ha koll på läget vilket kommer drabba andra kitare. Själv är jag en aning ego och svarar mest för att jag inte vill råka ut för konstigheter på vattnet…självklart har man väl som alla andra bidragit med idiotiska svar då o då tyvärr…
    Varberg på Söndag kanske? Någon?
    Undertecknad och Alexander drar nog kanske ner från gbg om det ser ok ut me vind. Kanske e dax för Charlan mfl att ha premiär också? Sanjuro? Bodhi?
    Flip? AndiJ o hans crew?

• gogga

Medlem
    1 april, 2005 vid 08:42

Jag tycker det alltid hejas med glatt humör, var man än är i skåne!

• yaqup

Medlem
    1 april, 2005 vid 09:07

jag känner heller inget behov av att ändra på det sociala.
    – tjenamoss!
    – hej svejs

så ser det ut för iaf mig när jag träffar kitare på spotsen.

vem behöver ta i hand med alla?? jag orkar iaf inte gå runt och ta i hand , kanske presentera sig och hälsa på alla. ja nu på tippen i helgen var vi väl ca 20 pers?

jag ska dessutom lägga upp en bild till dig för att visa, ska bara knåpa ihop skiten också.

OBS OBS OBS LÄGGER DEN I ”svar till länsstyrelsen” eller vad den översta stickyn heter!!!!!!!!!

• dadil

Medlem
    1 april, 2005 vid 11:47

alla skåningar är otrevliga, elaka, dryga översittare som inte svarar på tilltal, det vet alla!

skärp er nu! cool.gif

dryg från sthlm (vi hälsar inte heller på andra)

• wipeout

Medlem
    1 april, 2005 vid 12:13

Håller med August. Kom till Sthlm istället. Då blir du inte förvirrad. Här é vi konsekventa. Hälsar fan inte på nån, NÅGONSIN – oavsett vem det är eller vad man gör. cool.gif

• curry

Medlem
    1 april, 2005 vid 12:20

japp, om ni vill se dryghet in action, kom upp hit.

• jott

Medlem
    1 april, 2005 vid 17:12

Massa dryghet men ingen vind. Sånt är dilemmat i sveriges närmsta öststatspunkt Viv la skaune och mynningen såklart

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fy fan vad skönt att vi är igång

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.