-
Fy skäms!!
OBS! Denna insändare är ett privat tilltag och ej auktoriserat av GWC´s styrelse, utan bara ett uttryck för en enskild persons åsikter.
I GWC finns det en styrelse och kärntrupp folk som jobbat stenhårt och verkligen fixat en massa fint för surfarna:
Riggdäck
Klubbstuga, med dusch,möteslokal,pentry-fikarum.
Utrustning till nybörjare
Parkering
Jobbar med accessfrågor
Tävlingar i speed slalom freestyle
Klubbresor
mm
Kolla själva på:
http://www.gwc.se/Nu har jag fått höra att folk varit dåliga på att betala medlemskapet ( ja jag
var också sen med att betala in) och jag tycker att det är synd att folk tar
allt för givet.
Vem fan går in på en drivin-range och skjuter utan att betala/medlemskap?Visa att ni uppskattar att det finns nånstans att parkera, rigga, byta om
och att ni tycker det är bra att vi över huvudtaget får surfa i fiskebäck.Bli medlem i GWC – det är löjligt billigt!
De medlemsskap som finns att välja bland är följande:
Aktiv medlem (utan familj)
Vanligt medlemsskap. Avgift: 300:-/årAktiv medlem (med familj)
En i familjen blir aktiv medlem. De andra blir stödmedlemmar. Avgift: 400:-/årAktiv medlem tjejdiv.
Medlemsskap för aktiva tjejer. Avgift: 300 :/årJunior
För medlemmar under 18 år. Avgift: 100:-/årJunior tjejdiv.
För medlemmar i tjejdiv. under 18 år. Avgift: 100 :/årStödmedlem
För medlemmar som inte surfar men gärna vill vara med på andra aktiviteter som resor och fester mm. Avgift: 100:-/årEnbart Nyhetsbrev
Ger ej medlemsskap. Det är till för dig som är intresserad av klubben och vill få vårt nyhetsbrev. Helt avgiftsfritt!Medlemsavgiften
Medlemsavgiften betalar du in på postgiro 32 88 87-5 så snart du kan.På postgiro-inbetalningen är det bra om du skriver: förnamn, efternamn, födelsenummer: (sex första siffrorna) samt medlemskategori (t.ex. Aktiv utan familj).
OBS! Denna insändare är ett privat tilltag och ej auktoriserat av GWC´s styrelse.
Logga in för att svara.