Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › G-love -lite bilder från idag
-
G-love -lite bilder från idag
Publicerad av zeke på 28 september, 2007 vid 18:50Hej kompisar? ..Jag har ju förstått att ni inte tycker om mig men det blir lite väl uppenbart om alla går upp när jag går i. Jag har intallat mig att ni tyckte det såg lite mesigt ut med 5 ´or när jag kom med en spinnaker…
Jens
above_the_law svarade 17 år, 1 månad sedan 18 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Måste Bara Säga Helt Underbara Bilder.
Riktigt Gött Mos
-
haha, ja vi drog upp när du kom i, soory Jens men vi gillar inte dig eftersom du inte var med i Dalen för 2v sedan, ett misstag sen är det kört
-
Fan vad fint! Jag lånade ut min sjua till stjärt-oskar mot hans förevändning att han skulle åka till G-love. Jag känner mig blåst, kränkt och lurad. Har någon ens sett en kille med en blå/grå nylonoverall i Gislöv idag?
-
@sourra 418732 wrote:
Fan vad fint! Jag lånade ut min sjua till stjärt-oskar mot hans förevändning att han skulle åka till G-love. Jag känner mig blåst, kränkt och lurad. Har någon ens sett en kille med en blå/grå nylonoverall i Gislöv idag?
Han var ute en sväng och försökte klyva hasses 7kvm på mitten:smile:
Fin dag. jag rastade min 7a helix mellan 10-13tiden utan att dra knät urled.
Vad hittade du på? -
looking awesome, respect for going out, the weather was actually pretty crappy. Was it the first day ever that noone broke any gear or got hurt?
-
HAHAHA skutte å ni andra, vart fan va ni idag då! 2-3m å pära vinkel med vind från O-SO… Kötta med min pata negra 9a
Logga in för att svara.