Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › G-love -lite bilder från idag
-
Drog iväg några bilder innan jag stack ut på den sönderblåsta sidan, glömde stativet hemma så kameran flög runt som en jojjo även med stöd från en stolpe. Skakigt och felfokus!
Blev ordentligt överraskad av en våg på vägen tillbaka till landningen, bryter precis över mig och tumlar runt ordentligt och doppar kiten i en våg men får upp den direkt efter, Sigma relaunch for the win 🙂
Hade för mycket tryck hela tiden med en nerriggad sjua och pinnsurfarna snattade alla min vågor fina vågor framför nosen på mig men det var rätt nice ändå. -
@Arild 418771 wrote:
Fin dag. jag rastade min 7a helix mellan 10-13tiden utan att dra knät urled. Vad hittade du på?
Gött att knät håller. Skynda långsamt med det bara. Själv satt jag ute hos en stor västsvensk kullagertillverkare och tittade på trädtopparna som svajjade utanför. Exjobb… kul…
-
Får mina Rev i veckan Jensa. Sen ska jag fan med till vågorna på riktigt.
-
Grattis till er som kom iväg!
Riktigt goa bilder och beroendeframkallande vågor!
Fan, i de förhållandena måste det ju ha varit ännu bättre att bara vågsurfa, eller???!!Arild: Sorry att jag var tvungen att prioritera min lilla 3 månaders JR, men kul att du hörde av dig och fick riktigt go surf:-).
Vågsurfade ni nåt?
Peace!
/Nicco
-
@above_the_law 419010 wrote:
Grattis till er som kom iväg!
Riktigt goa bilder och beroendeframkallande vågor!
Fan, i de förhållandena måste det ju ha varit ännu bättre att bara vågsurfa, eller???!!Arild: Sorry att jag var tvungen att prioritera min lilla 3 månaders JR, men kul att du hörde av dig och fick riktigt go surf:-).
Vågsurfade ni nåt?
Peace!
/Nicco
Tjena Nicco!
blev ingen vågsurfing är inte så smidig med mitt benskydd. hade varit en bra dag för det.
Ser ut att bli ok i Varberg till helgen kommer du ner? -
Trist med knät Arild, men du såg inte direkt ut att lida på bilderna i alla fall:-)
Blir det bra med vind så är det givet att jag Dyker upp till helgen igen!
Är i o f s lite sugen på Yran för att köra vågor. Desstutom så har jag släktkänningar på Bjärehalvön som jag kanske borde ta upp….
Läk väl!
Logga in för att svara.