Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gaastra Echo Limited Edition, recension

  • dr-masse

    Medlem
    17 oktober, 2010 vid 10:32

    Gedigen recension och intressant segeljakt… såg dina småtrasor i lokala shopen innan de hamnade hos dig som dessutom har förmåga att se vad de går för. Önskar jag hade samma “problem”, att det hängde på seglet för mina patetiska flaka-försök, ha, ha!

    Har faktiskt undrat lite smått över hur Gaastra tänker möta sina inbitna “Echo-fans” framöver… IQ LE?

  • callep

    Medlem
    17 oktober, 2010 vid 16:04

    kan bara instämma med kråkman… bytet från skitnorth till echo LE var det bästa jag nånsin gjort!

    @Masse : Det verkar som om dom kommer ta tillbaka echo le om man tror på vad vad broeckhoven har sagt om IQ vs Echo på efpt.net

  • hakman

    Medlem
    18 oktober, 2010 vid 21:26

    Masse, seglena du såg tillhörde högst troligen mannen ovan, eftersom mina gick direkt från Göran…

    Däremot har jag inte förstått varför deras bästa segel helt plötsligt förvandlas till ännu ett vågsegel, Manicet är ju kanon för freestyle/wave, så kategorin är väl redan fylld. Echo och IQ har båda 4 lattor, men förövrigt verkar de vara två helt olika segel.

    Pro-teamridersen kör vidare på Echot, så det lider väl ingen nöd på dem om seglet slår för den stora allmänheten – dvs. crossoverseglarna. Men om Starboard tog tillbaka shapen på sin Flare 88 i år (bästa brädan BTW), så finns det inget som säger att Gaastra inte skulle kunna göra en liknande vändning.

    If it aint broke, dont fix it.

  • dr-masse

    Medlem
    18 oktober, 2010 vid 21:32

    Ah, trodde det var dina trasor, inte så vanligt att dyka på Echo LE i den storleken. Skall bli intressant att se hur de gör!

  • m3lk3r

    Medlem
    18 oktober, 2010 vid 22:15

    Var köper du dina gaastra?
    OT: var köper man severne i sverige?

  • hakman

    Medlem
    19 oktober, 2010 vid 07:20

    Tyckte jag var rätt tydlig med det i texten, men Windparadise (.com) i Barcelona, genom en svensk som äger shopen. Oslagbara priser, professionalitet osv. Skicka ett mail till honom så kanske du hinner lösa deras closeout-sale på 2010 Manic. Dödsbilligt.

  • m3lk3r

    Medlem
    19 oktober, 2010 vid 07:38

    Jag lästa inte recensionen 😉 Tyvärr var jag för trött igår för att läsa så mycket text efter många timmars surf..

    tack för svaret! skickade faktiskt ett mail och frågade om manics, hittade ju inget pris..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gaastra Echo Limited Edition, recension

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.