Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Gaastra Jekyll 12

• debkausf

Medlem
    18 september, 2008 vid 14:39

@Hammar 500352 wrote:

Hej!

Nu är det dags för mig att köpa min 1a kite. Jag ska till Sydafrika o surfa i vinter och på stället jag ska bo säljer dom, 2008 Gaastra Jekyll 12m2.

Kite, bräda och sele för ca 10’000 :-

Lite info om kiten:
    http://2008.watersportscheveningen.nl/product_page.php?categoryid=2&producttypeid=1&brandid=6&productid=89

Den ska tydligen vara lämpad för snowkite vilket jag gillar.

Är det någon som har provat? Finns det någon anledning till att inte köpa den?

Tack!!
    /Marcus

Finns typ nästan ingen i sverige som kör gaastra längre. Du kan dock kolla med grabbarna på Surfers paradise i varberg, dom saluför gaastra och kan ge ett omdöme o kanske ett motbud då jag antar att deras 2008or skall säljas ut.:smile:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Gaastra Jekyll 12

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.