-
Gaastra segel med GA master
Hej!
Jag funderar på att köpa 2013 Gaastra manic segel med 2015 GA master.
Är det nån som vet hur det skulle fungera? DVS har Gaastra ändrat nånting på dem nya masterna?Mvh,
Malik
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gaastra segel med GA master
Hej!
Jag funderar på att köpa 2013 Gaastra manic segel med 2015 GA master.
Är det nån som vet hur det skulle fungera? DVS har Gaastra ändrat nånting på dem nya masterna?
Mvh,
Malik
Dom nya masterna har contant curve, iallafall 100 procentaren.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Tror inte att de har ändrat böjkurva. Kör fortfarande med hardtop.
Här kan du kolla: http://www.unifiber.net/2015/mast-selector
Tror dom kör constant på sina racemaster, sdm och hardtop på rdm vågmaster
Ja, jag har fått svar från Gaastra och de säger att kurven är samma sedan 2013.
Tack!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gaastra segel med GA master
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.