Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › GAASTRA`S JULKLAPP ÄR HÄR!!!!
-
GAASTRA`S JULKLAPP ÄR HÄR!!!!
Posted by anonym-anvandare on 22 december, 2000 at 08:33Kolla in http://www.gaastra.com
Och klicka på “Gaastra Originals”……………
CHECK IT OUT!!!!Mvh:
Jonas
Surfman GBGgrinchen replied 24 years ago 5 Members · 9 Replies -
9 Replies
-
som inser när jag besöker Gaastra-sajten att just detta har jag gått och längtat efter. På riktigt.
Nu skall jag tillbaka till sajten och kolla lite sköna “dr Masse färger”.
-
Helt grymt har suttit i timmar!!
Surfman! när kommer priser vintererbjudande mm. -
Snart kommer erbjudanden och komplett 2001 info, ska bara lyckas slita oss från “Gaastra Originals”……. 🙂
Mvh:
Jonas
Surfman GBG -
Totalt snyggt är:
* blå mastficka
* svarta lattor
* gult akterlik & fot
av the new designer on the block Grinchen…
********************************************* -
Kanon det tog 5 minuter. Vilken julklapp!
Tradition, flärd, passion och ekologi och grosse geshwindischkeit i harmonisk balans och vips en helt ny w-surfing-gren har uppstått…. wave, race, mm suger.
Haute Cuture-windsurfing, dvs (tävling i segel-mode). Det är nu massorna kommer till sporten. Spana in antalet klädaffärer i en större svensk stad, det säger allt. Ca 90% av mänskligheten beter sig som tjurfäktarna i Tjuren Ferdinand typ uppklädda italienska vandrande släkter på huvudgatan i S:t Anton efter kl 1500. Tro mig det är nu det brakar loss totalt. Nu gäller det att svänga på höfterna se sådär lagom total-blasé ut men då och då dunka fram ett Araldit-leende typ professionell dans och framförallt hitta en vattenstrip typ alla var där. Men man måste givetvis kisa hela tiden och huvudet ska vara lätt bakåtlutat. Givetvis valde jag 10,9 så att seglet dominerar Strandvägen totalt.Touché: Vi syns på Riddarfjärden i sommar, jag vinner lätt.
Zickan(OBS Glöm text i seglet kommer du inte ens till 1:a auditionen).
-
Hej,
Vit mastficka, svarta lattor, gult akterlik & fot.
mmmmm….vad snyggt.//Mac
-
hurdan smak har folk egentligen? svart skall det vara .. nu kan man äntligen få ett helt svart segel!! eller ?
GÖTT
/Skåne -
E du go eller? Kolsvart? hohoho.
Synd att dom inte har mörkgrön och brun också, ett militärfärgat segel vore ju bara så ascoolt, eller navy militär kombination (mörkblått, och ljublått).
Mastfickan skulle vara printad i sådana svensk kantiga rutor!
Log in to reply.