Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › gabo verde
-
gabo verde
Publicerad av kvabbso på 28 december, 2007 vid 10:31bönder på ökenö
jonaish svarade 16 år, 10 månader sedan 24 Medlemmar · 74 Svar -
74 Svar
-
det ser grymt ut. på vilken ö är ni? Sal? funderar på att åka dit en sväng är det värt…
-
Ser jag tokigt eller är gonzo naken där? Ser riktigt nice ut, var körde ni mest?
Shark Bay?Om två månader är jag där, mumma!
-
haha rätt sett jezaja. vad gör man inte för kameran.
helt klart vär att åka till sal men vi var där lite tidigt så vi hade lite klen vind ibland. feb är bästa månaden.
fan jag är sjukt avis på dig som ska dit jag vill tebaxfin fina kort farfar. synd att du inte körde i solnedgången
-
Shark bay bleknar lite i jämförelse med punta preta men e klart säkrare. Glöm inte vågbrädan om du ska köra i p.p. största vågorna jag har köttat i!!!!
-
Jezz!! Det stämmer det är Sal vi var på. Bodde 500m från P. preta äckligt feta vågor där. Förutom surf så finns det inte mycket mer att göra där, om man inte gillar att gräva sandslott. jezaja jag skickar med ett kort till på Gonzo det är kansle den sidan du känner igen >;-)
-
@kvabbso 435747 wrote:
Du, debkåusf var exakt ligger shark bay???
Ganska precis där det står “Salinas / Costa da Fregata”
För övrigt tycker jag bilderna på Gonzo hade onödigt mycket omgivning så jag beskar dom lite. Anders, när du säger att du haft bra häng under en session, exakt vad syftar du på då?
Logga in för att svara.