Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › gabo verde
-
sourra;435804 wrote:Ganska precis där det står “Salinas / Costa da Fregata”
Jasså? det betyder hajviken på portugisiskia eller?? Jag trode det var Garappa de ansjovis. Annars så tog man taxi till KITEBEACH och inte sharkbay.:smirk:
-
@kvabbso 435841 wrote:
sourra;435804 wrote:Ganska precis där det står “Salinas / Costa da Fregata”Jasså? det betyder hajviken på portugisiskia eller?? Jag trode det var Garappa de ansjovis. Annars så tog man taxi till KITEBEACH och inte sharkbay.:smirk:
Bahia del Löksill.
-
Hehe, nej Shark Bay är nog det mest missvisande namnet ever. Sköldpaddor kunde man dock sikta och det låg ju lite kadaver här och där.
-
@gonzo 435719 wrote:
haha rätt sett jezaja. vad gör man inte för kameran.
helt klart vär att åka till sal men vi var där lite tidigt så vi hade lite klen vind ibland. feb är bästa månaden.
fan jag är sjukt avis på dig som ska dit jag vill tebaxfin fina kort farfar. synd att du inte körde i solnedgången
hahahaha gonzo 😀
-
@sourra 435874 wrote:
Hehe, nej Shark Bay är nog det mest missvisande namnet ever. Sköldpaddor kunde man dock sikta och det låg ju lite kadaver här och där.
Nu tror jag allt att herr sourra får sluta snourra!:cool2: kitebeatch/sharkbay e the place om vill få haj på cabo! Vi fick tom. sällskap av en blacktipp på stranden! Fast han lugnade ner sig när jag bjöd honom på ett bloss!!:grin:
Tror det finns bildbevis mä!! -
@debkåusf 435888 wrote:
Nu tror jag allt att herr sourra får sluta snourra!:cool2: kitebeatch/sharkbay e the place om vill få haj på cabo! Vi fick tom. sällskap av en blacktipp på stranden! Fast han lugnade ner sig när jag bjöd honom på ett bloss!!:grin:
Tror det finns bildbevis mä!!Var det inte så att du blossade först och såg hajen sen? :santa:
-
bevis på våran vän herr haj.
å sen så ville jag göra er danskar lite glada så nu finns det 3 klibbor från er på caboå du sourra är dett adin polare som du snacka om????
du får skicka ner lite pengar till han så att han kan köpa sig en toalett -
@SkånePaul 435890 wrote:
Fan vad kåt man blev helt plötsligt….
tackar. hehe
man är ju rätt så stilig iförd endas sele
hahaha
men tyvär jag är bortlovad till haze -
@gonzo 435947 wrote:
bevis på våran vän herr haj.
å sen så ville jag göra er danskar lite glada så nu finns det 3 klibbor från er på caboå du sourra är dett adin polare som du snacka om????
du får skicka ner lite pengar till han så att han kan köpa sig en toaletthahaha dom e fan över allt dom klibborna 😀
-
Att det ska vara så långt till februari då. Jag åker själv till Sal den 21a februari och stannar i två veckor.
Någon annan svensk/skåning som är på plats då?/sara
Logga in för att svara.