• samhansson

Medlem
    2 januari, 2008 vid 18:14

bra vågs

• debkausf

Medlem
    2 januari, 2008 vid 19:04

Hajen dog efter 1 cigg! jag drog en limpa o kände ingenting!!

• surfmc

Medlem
    2 januari, 2008 vid 19:49

@jezaja 436236 wrote:

Nån som har koll på vilka storlekar (alt. vindstyrkor) som gäller i slutet av februari?

Jag hade 9:a och 12:a med mig i februari, körde mest 9:a.

Om du ska köpa med dig sprit hem så satsa inte på deras inhemska “Grog”. Jag tar fram den och bjuder på en skvätt när det är folk här och det är aldrig någon som ber om påfyllning, smakar skit.
    Kanske var det inte bästa av dem jag hittade……

• kvabbso

Medlem
    4 januari, 2008 vid 11:44
    yenny;436373 wrote:
    härligt me lite bilder. Trodde ni snacka gojja om nakensurf, tur vi höll oss ifrån er den dan.
    Jag trodde ni skulle ta det som en utmaning :laugh: Skulle vara roligt att se lite norrländskt guld i vågorna :tongue: Sen är det mest vågsurfare som smakar mumma för hajar, dom hugger på den svarta silluetten på ytan. Och där ligger ju man ju aldrig??
  • jezaja

Medlem
    4 januari, 2008 vid 14:30
    surfmc;436396 wrote:
    Jag hade 9:a och 12:a med mig i februari, körde mest 9:a.

Om du ska köpa med dig sprit hem så satsa inte på deras inhemska “Grog”. Jag tar fram den och bjuder på en skvätt när det är folk här och det är aldrig någon som ber om påfyllning, smakar skit.
    Kanske var det inte bästa av dem jag hittade……

Mysigt, inga dagar då 9an var för stor då?
    Har alldeles för mkt sprit hemma så ska inte bära hem mer 🙂

• hugeo

Medlem
    4 januari, 2008 vid 18:02

varmt i vattnet ser ju gött ut! men hur många turns hade ni på en våg?

• mjersen

Medlem
    4 januari, 2008 vid 19:19

@HugeO 436770 wrote:

varmt i vattnet ser ju gött ut! men hur många turns hade ni på en våg?

inte e det 30-40 st i alla fall =)

• sourra

Medlem
    4 januari, 2008 vid 19:30

Ser ut som om det är Titik & de andra F-onelocalsen som kör på vågorna så jag gissar på noll =)

• kvabbso

Medlem
    5 januari, 2008 vid 08:16
    sourra;436789 wrote:
    Ser ut som om det är Titik & de andra F-onelocalsen som kör på vågorna så jag gissar på noll =)

Jag vet inte om det är kontiki elle vem det är som kör i vågorna, men dom bilderna där det kiteas med vågbräda e inte nån vbgáre med omnejd. Men det är det la ingen som påstått?????

• gonzo

Medlem
    5 januari, 2008 vid 10:21

jo bonnen säger ju att han va mitt i punta preta å körde.
    men det va ju ingen som såg han. jag tror han ljuger bara för att verka tuff det är väl så när man börjar bli gammal

• blackadder

Medlem
    5 januari, 2008 vid 10:24

@gonzo 436890 wrote:

men det va ju ingen som såg han. jag tror han ljuger bara för att verka tuff det är väl så när man börjar bli gammal

Han e la inte gammal? 30 e la ingen ålder.

• gonzo

Medlem
    5 januari, 2008 vid 13:44

jo klart det är.

• debkausf

Medlem
    5 januari, 2008 vid 17:52

@gonzo 436890 wrote:

De hade varit kul om du var med o tog höjd ipunta preta nån gång!!!

• kvabbso

Medlem
    6 januari, 2008 vid 11:16
    Blackadder;436893 wrote:
    Han e la inte gammal? 30 e la ingen ålder.

Han e la 31 den gobba jävlen 😉 Det vor ju roligt om gonzo va med och körde lite vikingkite i läjet nån gång…………. Men alla vet ju vilka det är som fryser:grin:

• yenny

Medlem
    6 januari, 2008 vid 11:17

@kvabbso 436689 wrote:

yenny;436373 wrote:
    härligt me lite bilder. Trodde ni snacka gojja om nakensurf, tur vi höll oss ifrån er den dan.
    Jag trodde ni skulle ta det som en utmaning :laugh: Skulle vara roligt att se lite norrländskt guld i vågorna :tongue: Sen är det mest vågsurfare som smakar mumma för hajar, dom hugger på den svarta silluetten på ytan. Och där ligger ju man ju aldrig??

Utmaning visst, ni vet inget om va vi gjorde sista veckan! 🙂 Utan folk å kameror, precis som i norrland!

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.