Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gadget-fenor

• gadget

Medlem
    15 augusti, 2010 vid 19:01

Haha… Jag tror jag ska göra en till anti-vågfena istället.
    Tror inte detta material är lämpligt för en så stor och tunn fena.
    Mina fenor är främst för de som kör wake/freestyle och som inte vill ha stora fenor och inte heller trivs med att köra helt utan.
    Detta är den perfekta kompromissen, tillräckligt med grepp men utan att hugga om man landar lite snett.

• superextrem

Medlem
    15 augusti, 2010 vid 19:09

Jo, tång bland vågor (annars hade man kanske inte kört vågbräda eller?) Visserligen på ett rätt begränsat område runt SV skåne men ändå. Sjögräs, ålagräs, tång, kärt barn har många namn, but it sucks..
    /X

• acemattias

Medlem
    15 augusti, 2010 vid 20:23

Varför inte regnbågsfärgade fenor så våra skeva surfbröder lätt kan identifiera varann:grin:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gadget-fenor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.