Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › gadgets studiebesök i norrland
-
gadgets studiebesök i norrland
Publicerad av hengo på 23 september, 2008 vid 18:59pissvind men vi hade iallafall roligt
http://www.vimeo.com/1796804fråga mig ej varför det är svart sista 2minutrarna.. ljudspåret är avklippt och filen lika så, död åt premiere.
tack för filmandet!
pepa svarade 16 år, 5 månader sedan 17 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
schysst rulle! ser ut att vara ett bra plattvattenspot också?
-
Hehe, good shit! Men fick Rickard bara stå på land och filma eller skymtar han på filmen?
-
Nice Hengo! Tror vi får bygga ut kanalen så att den fungerar även när det inte är en meter under normalvattenståndet för den ser ju väldigt bra ut på film!
Måste säga att jag tror att micke kommer att dyka upp på en massa internetsidor för folk med lite mer ”sadistisk sexuellläggning” 🙂
-
Hehe… gött!
Det blev ju lite material iaf, nästa gång får jag väl släpa med mig mina
atteraljer upp…
Tack för skjutsen, bananen och lektionen i sandslottsbyggande hengo…Pöss
-
hehehe awesome guys… faaak, I am not looking forward to the winter here..
-
hahah, lugnt. Kommer du upp igen så säg till inann så fixar vi fram kite/bräda till dig, så du bara behöver ta me våtdräkt
jo, kylan verkar komma tidigt i år. September för fan!!
Knivigt med billåneriet i helgen, så umeå crew stannar nog hemma och avnjuter lite 8m/s sydväst istället
-
@Neven 502099 wrote:
schysst rulle! ser ut att vara ett bra plattvattenspot också?
jo det är nice, men det är fan la boca delat på tio typ. Det ser större ut på filmen en vad det är. Om man laddar och råkar ha draken lite högt så man får lite fuskhangtime så måste man släppa skiten om man inte vill riskera onödiga crasher in i stenrös, rickard lever lite farligt där han står på stranden för crashar man kiten så sitter den på stranden. Dessutom är det jättejättegrunt, så man måste vara säker på att man ej kommer landa på huvudet vid eventuell crash, vilket såkart sätter psykiska spärrar.. Men platt och fint är det iaf!!
-
@hengo 502232 wrote:
hahah, lugnt. Kommer du upp igen så säg till inann så fixar vi fram kite/bräda till dig, så du bara behöver ta me våtdräkt
jo, kylan verkar komma tidigt i år. September för fan!!
Knivigt med billåneriet i helgen, så umeå crew stannar nog hemma och avnjuter lite 8m/s sydväst istället
Jag noterar ett ”nog” i ditt statement. Tolkar det som osäkerhet. Ser fram emot att ni kommer ned. Kommer bli fina kickers här nere och ingen isskorpa på vattnet.
-
Haha mina 2 sec of fame… Såg ut som det bättrade på sig lite efter man drog hem typiskt…
Men grymt bra redigerat:)
Logga in för att svara.