Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Galleri för websida

• Galleri för websida

Publicerad av surfmc på 27 november, 2007 vid 19:08

Någon som har tips på ett gratis färdigt, lättanvänt galleri där man kan ha bilder? Jag har sett tex http://www.jah.se/goodlife varianten men den kostar lite tror jag och kanske lite väl avancerad. Men den är ju inte så svår att använda, någon som vet vad den kostar att använda?
    Andra lättanvända varianter som ni vet var man får tag i filerna till också?

perkele svarade 17 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ola_p

Medlem
    27 november, 2007 vid 19:11

Kika opensourcecms listan?

• nlc

Medlem
    28 november, 2007 vid 05:56

Kanske inte det du var ute efter, men har du kollat Jalbum? Lätt att använda och gratis.

• hellgren

Medlem
    28 november, 2007 vid 15:20

Beroende på vad du är ute efter så klart, så kan jag rekomendera antingen simple viewer, nice schmise, men lite simpelt kanske. Annars kan du köra 4 images, som vi går på våran sida. Kolla in http://www.ducks.se.

Båda 2 är gratis så vitt jag vet..

peace!

• sourra

Medlem
    28 november, 2007 vid 23:39

Magnus, vi ska nog kunna lösa nåt… =)

• perkele

Medlem
    29 november, 2007 vid 09:50

Jag gissar du har webbplats:

1. skaffa lightroom
    2. kolla video tutorials
    3. lasta ner coola webbalbum på theturninggate.com (lightroomgalleries.com)

Lightroom kan om man vill exportera direkt via ftp, annars får man lägga upp med FTP klient själv. (Har man ingen så skaffa firefox + ftp extension) Det finns även index sidor om man har flera gallerier på ovanstående länkar.

På detta vis slår du 2 flugot i en smäll, du redigerar ställer dina bilder med rollsen av program och visar dem i coooooola gallerier.

märks det att jag älskar lightroom?

T

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Galleri för websida

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.