Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gamla Jawsbilder

• Gamla Jawsbilder

Publicerad av senomar på 15 mars, 2010 vid 16:00

Satt och rensade ut gammalt skräp när jag hittade en CD från nådens år 2000. Jag tror att dessa inte varit publicerade förut och jag tror att jag fått dem av Nicke Olausson för en intervju som vi gjorde för surfblaskan.com en gång i tiden. Detta var på den tiden innan alla hade en 7megapixel och 30ggr zoom i mobilen.

På bilderna skymtar bla Nicke Olausson, Robby Seeger, Bringan tyckte jag mig se, Nik Baker plus någon till.

lars_k svarade 15 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • senomar

Medlem
    15 mars, 2010 vid 16:08

och om jag inte missminner mig helt så tror jag att det var en kvinnlig fotograf som heter Danni som tog dessa bilder.

• macedu

Medlem
    15 mars, 2010 vid 16:19

Sweeet…..klassiska segel 🙂

• philippos

Medlem
    15 mars, 2010 vid 19:10

Najs kontrast! Kul med bilder som visar vänstern, tagna från udden.

/ Filip

• lars_k

Medlem
    15 mars, 2010 vid 19:27

Finfint. Wsurf i Jaws på Konavindar måste vara väldigt ovanligt! Är väldigt sällan SW-vinden når ända dit ut.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gamla Jawsbilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.