Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gamle landet
-
Gamle landet
Publicerad av tws på 22 januari, 2016 vid 14:56john1 svarade 8 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Var ligger detta? Ser bra ut!
Skickat från min SM-T320 via Tapatalk
-
Oj, oj – vilket ställe! Norge bara måste in i kalendern 2016, dax att surfa och vindsurfa något mer än Lofoten.
-
Det er tre stedeer. 40, 40 og 100 min fra Oslo sentrum. Frem med kart, kompass og passer. En av stedene er en hemmelighet. For noen dager tikket det inn noen bilder fra enda en hemmelighet som likner et mindre Østhassel (“East” på Lista). Og East har dere nok forstått er et pointbreak i verdensklasse. Noen av bildene over viser en hemmelighet i total verdensklasse. (Og overgår til og med East, Hookipa, Gnaraloo etc.) Man ser det ikke av bildene men det går fra helt flatt i 5-10 minutter før sett på 6-7 vågor knivskarpe ruller inn perpendikulært langs (ikke mot) land! Dette er i resten av verden kjent som “natural macanical waves” og forekommer kun i Universitetsbasseng. Men våre er 3 meter 🙂 🙂 🙂
Vi har dessverre ingen bilder som viser hvor bra dette stedet egentlig er. Noen gang må jeg stoppe opp og ønsker nesten ikke ri bølgen men bare se på den fantastiske shapen. Bildene må ikke publiseres i Norge.
-
Er det ikke kjedelig å surfe ensom på hemmelige plasser.
jj -
Ingen vet om. Haha. Og de funker bare p[>
1. Julaften, 1.juledag, 2.juledag
2. Nyttårsaften og 1.Nyttårsdag
3. Om vinteren
Jmf. punkt 1, 2 og 3 drar ingen ekte viking til Apelviken. -
“Jmf. punkt 1, 2 og 3 drar ingen ekte viking til Apelviken”:
Nej för då har dom säkert huduvärk
Logga in för att svara.