Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gammal bräda…

• Gammal bräda…

Publicerad av hella på 1 april, 2004 vid 17:07

Jag har inte surfat speciellt länge men har nu tänkt investera i en bräda. En kompis ska sälja sin F2 120l från -96 billigt och jag undrar om det är ett osmart drag av mej att köpa en så pass gammal bräda. Ska tilläggas att den är helt utan skador.

nordgren svarade 21 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • watertouch

Medlem
    1 april, 2004 vid 17:36

Vill du problemfritt kunna dra rigg och väger runt 80 kilo är det säkert ingen dumhet att köpa den.

• jat

Medlem
    1 april, 2004 vid 17:53

Allt beror på priset.

• freerider_swe

Medlem
    1 april, 2004 vid 19:41

allt mellan 500-1000 kr e väl på sin plats…beroendw på skick.
    dessutom blir man ju inte lika ledsen efter att ha dängt av nosen på en gammal bräda

• hella

Medlem
    2 april, 2004 vid 09:02

Jasså, jag ska alltså inte betala mer än så. Tror han mummlade något om runt 2000 pix…

• nordgren

Medlem
    3 april, 2004 vid 09:34

500-1000 är i underkant.
    Är den i fint skick och det följer med tillbehör (ett par fenor och boardbag) så är 2000 ett schysst pris enligt mig.
    Sen kan du ju soecificera vad det är för modell och så för att få ett bättre omdöme.
    Är det en ganska modern shape på så går ju priset upp. (mer attraktiv)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gammal bräda…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.