Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gammal film nu offentliggjord!
-
Gammal film nu offentliggjord!
Publicerad av hengo på 29 januari, 2009 vid 15:34För första gången finns nu detta secret footage att tillgå för allmänheten.
En ung lenten, pepe, jag och KUNGEN kitar i Brazil -04 eller -05!
Sen är det även lite gamm gamm gamm material från näset och lite ännu äldre snökite härifårn i sjukt sunkig kvalla!
pepa svarade 15 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
…och ja den är alldeles för lång! men jag gjorde detta som en del av projektarbetet i gymnasiet, och var därför tvungen att draaaaaut på det hele
-
Go film Hengo! Jag lyckades kolla hela utan att spola! 😀
Vimeo håller lite högra kvalle än youtube tycker jag. Snyggare gränssnitt också.
-
mnjo kanske kan fixa lite bättre kvalla, mycket av materialet är dock hårt komprimerat därefter redigerat igen och komprimerat för att åter igen bli redigerat.. osv ska se va ja kan göra imorn
-
Jäklar vad du spottar ur dig film nu Henning. Mycket angenämt!
-
Lite från den gamla goda tiden då det var snö på isen.
-
Haha ja fan fick mig ett par goa skratt! Inte ofta man får se Martin Wainman limma ihop sig själv med superlim eller mig i badring. Men den här versionen hade inte jag sett förut, finns en annan Hiengo va?
-
🙂
jo finns en annan som liksom skulle vara en trailer inför denna sjukt stora produktionen, hehe men den vet jag inte var den rä
-
För övrigt den enda filmen där min asspass, kgb-grab och försök på kiteloop-hp finns dokumenterade. Tack Hengo!
Fan va slimförsökskrascherna ser jobbiga ut haha
-
Ser ju riktigt gött ut!! Fan vad du köttar peps!! Nice!
Peps ska vi dra till något varmt ställe och surfa?
/pewe
-
Nä fan har lagt ner det där med värme o surf o goa grejer för länge sen. Har inte du?
Logga in för att svara.