Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gammla grejjer…?

• gammla grejjer…?

Publicerad av anonym-anvandare på 19 juli, 2004 vid 13:11

Jag har precis börjat vindsurfa me min farsas bräda som inte är av årets model… gummit i mastfoten har börjat gå sönder så jag undrar om nån vet om man kan få tag på äldre vindsurfingprylar nån stans eller måste man köpa helt nytt?

/Anders

anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • dude

Medlem
    19 juli, 2004 vid 16:54

Letar du och har en väldig tur så kan du hitta men det mesta gammla gummit har nog en tendens att spricka ändå.

Nytt eller lätt begagnat rekommenderar jag.

• karnan

Medlem
    19 juli, 2004 vid 17:39

Jag lyckades ordna en ny gummiled till min gamla funboard (83a) för två år sedan. Jag ringde runt en hel eftermiddag till olika surfshoppar innan jag fick napp. Dessvärre minns jag inte var, men det kan ha varit Surfkompaniet i Göteborg.

Happy hunting

/Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2004 vid 18:12

Köp en ny gummiled på skidsport bromma kostar ca 100:- Dom brukar hjälpa dig att få på den också om den inte är allt för sönderrostad wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gammla grejjer…?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.