Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing går inte att regga sig…

• går inte att regga sig…

Publicerad av anonym-anvandare på 8 juli, 2003 vid 09:17

Nu har jag faan testat allt… har inte lyckats regga mig.. går bara inte.. testat massa olika användarnamn.. alla finns redan.. när det väl finns ett som inte e’ reggat.. då säger ett medd. att det redan finns ett konto på min emailadress.. testat med 2 olika.. o när det inte e’ fel på användarnamn eller mail… då kommer det nåt attat fel… o då testar man igen.. o jajjemänsan.. då kommer kommer dom 2 första felen tillbaka… *suck*

Har mailat webmaster om hjälp.. men kanske nån annan har nåt tips?

/Jonas

hstrom svarade 21 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • nicko_

Medlem
    8 juli, 2003 vid 10:12

Vad händer om du rensar din dator från gamla cookies?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2003 vid 11:40

funkade inte det heller… får detta felet…

Fatal error: Call to undefined function: mail() in /webdirs/sites/steffo.nu/docs/html-docs/forum/adduser.php on line 315

Tar tacksamt emot fler tips…

• kallekobra

Medlem
    8 juli, 2003 vid 11:44

ser ut som fel i syntaxen…skicka ett inlägg til konfmaster

• sunkan_

Medlem
    8 juli, 2003 vid 11:49

Det är inte du som är j_hstrom och hstrom ?

Det är dem 2 nyaste registrerade användarna.. jag tror att din registrering har fungerat trots felmeddelandet. Samma felmeddelande kommer när man skicka privata meddelanden mellan användare i systemet men meddelandena kommer fram ändå.

Prova att göra en inloggning med någon av dem användarna med det lösenord du valt om du inte redan gjort det och konstaterat att det inte fungerar.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2003 vid 12:10

hstrom funkar… jhstrom kan du få ta bort om du kan…

Nu till nästa problem.. kan logga in.. men så fort jag försöker göra ett inlägg.. eller läsa medd.. hade tydligen redan fått ett… så verkar det som om jag ”ramlar ut”.. har kryssat i att mitt lösen skall kommas ihåg.. Vad gör man för att fixa detta?

vad skulle man göra utan alla hjälpsamma surfare ute på nätet…? ;o)

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2003 vid 12:15

När jag försöker ändra inställningar eller liknande så kommer detta medd: användarnamn / lösenord hittades inte…

/hstrom

• sunkan_

Medlem
    8 juli, 2003 vid 12:21

Jag har inga rättigheter för att göra något så det är nog bara att vänta tills Steffo har kollat på problemet. Om du har mailat honom så mailar han säkert tillbaka när han har ordnat det.

• hstrom

Medlem
    8 juli, 2003 vid 12:24

Nu verkar det som om allt funkar…

Tack för hjälpen o tipsen!!

hstrom

• sunkan_

Medlem
    8 juli, 2003 vid 12:35

Coolt, välkommen då wink.gif

• hstrom

Medlem
    8 juli, 2003 vid 12:44

tackar tackar…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing går inte att regga sig…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.