Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Garagerensning deLuxe! Brädor, dräkter, tillbehör m.m.
-
Garagerensning deLuxe! Brädor, dräkter, tillbehör m.m.
Publicerad av mackan på 9 februari, 2009 vid 21:53Rensade upp ordentligt i garaget hos mor och far samt i lägenheten.
2 brädor
4 dräkter
skor, huva, handskar
massa mysko tillbehör
m.m. m.m.Allt finns i Malmö men kan skickas.
Se samtliga annonser på:
mackan svarade 15 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
@SkånePaul 529604 wrote:
Fan, fina bilder!! 🙂
tackar. hade planer på att göra det ännu bättre men känns som detta duger. dubbla softboxar är lite overkill för steffo så jag nöjde mej med en blixt.
“det är väl inget jävla vernisage eller?”
citat sällskapsresan, vid frågan om det ska drickas sherry eller whisky.. -
Du får komma hit och kalibrera min skärm Olsson jag har cyanstick i de bilder som är fotade mot slät bakgrund, t. ex. handskarna. Allt det där neoprenet påminner mig och den låten, vad hette den?……. U R hot N’ U R cold med Katy Perry.
-
@kasimir 529610 wrote:
Du får komma hit och kalibrera min skärm Olsson jag har cyanstick i de bilder som är fotade mot slät bakgrund, t. ex. handskarna. Allt det där neoprenet påminner mig och den låten, vad hette den?……. U R hot N’ U R cold med Katy Perry.
haha, grejade inte med färgbalansen precis. du får kolla mina jobb-bilder hos peterlandgren.se om du ska ha något vettigt att rätta dig efter
-
NP-dräkten, samtliga skor och Mares-handskarna är sålda.
Xceldräkten, brädorna m.m. finns kvar, Söker någon en riktigt varm dräkt kan 6/5/4an verkligen rekomenderas. Vågbrädan är också ett fynd för den som är sugen på cutbacks av rang.
-
Hade jag inte haft en likadan bräda hade jag köpt den på studs. Fetaste sticken för vansinneskörning down the line.
-
xceldräkten e nice. tycker itne om slagskuggan och inte heller den lite störande ramen som sticker in i den övre högra delen av bilden. Hur tänkte du där markus? hade det inte vairt för de hade jag kanske köpt dräkten, som backup
-
@hengo 530395 wrote:
xceldräkten e nice. tycker itne om slagskuggan och inte heller den lite störande ramen som sticker in i den övre högra delen av bilden. Hur tänkte du där markus? hade det inte vairt för de hade jag kanske köpt dräkten, som backup
Måste ju synas att den hänger i the art gallery, som Tony valde att kalla det. Har du ingen polare i norrland som behöver dräkten? Måste ju va den optimala 10månader per år!? Kan bjuda på frakten som plåster på såren för slagskuggan..
Logga in för att svara.