• Publicerad av speed_junky på 8 maj, 2006 vid 14:05

Hej Alla

Sitter och planerar för att åka till Gardasjön i sommar. Jag skulle gärna vilja ha
    lite bra restips ang. boende, var man bäst surfar m.m.

Jag är ute efter ett bra lägenhetshotell nära sjön.

Tacksam för alla tips!

mande276 svarade 18 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • mande276

Medlem
    10 maj, 2006 vid 07:49

Hej, har varit där 2 ggr (juli o sept), helt suveränt bra.
    Gå in på denna länk, lägg upp dina kriterier, sedan kommer du få ett antal förslag. http://torbole.gardaworld.com/eng/webcams/TorboleVasco/

Själv har jag bott på hotel ca 50 m från stranden, kostar ca 300 kr natten med frukost, helt ok standard.

• callep

Medlem
    10 maj, 2006 vid 08:31

det bästa stället att surfa på är ju lätt pier..det ligger mellan riva och limone(http://www.pierwindsurf.it) det är inte lika överbefolkat som i torbole + att det faktist blåser mest där där både på morgonen och eftermiddagen.
    jag har aldrig bott där utan i torbole vilket är trevligt, men litet.
    jag brukar bo på casa beust som ligger 5 meter från stranden vid vasco renna surf center, vet inte hur mycket det kostar dock.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.