Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gårdagens Konasession

• Gårdagens Konasession

Publicerad av oscar på 25 juni, 2006 vid 17:16

Vinden pendlade mellan 3 och 9 m/s i 5 minutersintervaller så det fick bli 8.3. Omväxlande kryss med centerbordet nere, ickeplanade plattlänsar till full planing, fullfartsgippar och bodydrags. Seglade 8or runt de andra som var ute medans de förgäves försökte vattenstarta mellan byarna.

Hade helt enkelt otroligt kul en dag som jag annars inte hade gett mig ut.

Knatte svarade 18 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • Knatte

Gäst
    25 juni, 2006 vid 19:10

Kul att läsa om detta.:grin: 😀
    Jag är lite sugen på att skaffa något liknande framöver igen. Jag saknar mina gamla kossor ibland. Men jag är mer sugen på en mer raceaktig variant som F2 lighting eller Exocet Paccer. Någon som har koll om det finns några test gjorda på dessa ännu??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gårdagens Konasession

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.