-
Garmin Foretrex 201 och USB?
Hallå,
Kan man koppla ihop Garmin Foretrex 201 med USB kontakten i datorn och föra över gps-data?
Jag har ingen seriell kontakt i min dator.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Garmin Foretrex 201 och USB?
Hallå,
Kan man koppla ihop Garmin Foretrex 201 med USB kontakten i datorn och föra över gps-data?
Jag har ingen seriell kontakt i min dator.
Jag har inte provat själv, eftersom jag har serie port, men det lär funkar med adaptrar från tex Keyspan, då kan man även föra över till Macintosh om man kör med det…
Japp. det går bra. Vet inte om GPSar klarar av det, men G7ToWin klarar av det iaf.
Jula har en seiell till usb som fungerar alldeles utmärkt
149 kronor . http://www.jula.se/Butik/assets/product_images/mellan/924237_b.jpg
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Garmin Foretrex 201 och USB?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.