Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gäss på Baggen!

• dark

Medlem
    28 maj, 2012 vid 14:26
    dark;689679 wrote:
    Baggen just nu 7-12ms nu blire lunchsurf:cool2:

Ahhhh! 2 timmar varav 1 var:cool2::cool2::cool2::cool2::cool2:
    Körde Falcon 113 och Titan GS 7,5 mellan Skogsö och Infarten till Kolström. Gippade runt de gula sjömärkena. Var riktigt skönt. Bättre riggat denna gång.

• jesper-b

Medlem
    28 maj, 2012 vid 14:49

Ahh,
    Skönt att det vindsurfas på Baggen. Det var där jag planade på lite vågbräda för första gången, det var där jag lärde mig vattenstarta (blev så jobbigt att simma tillbaka efter den där långa fantastiska planingen, eller vänta på att någon snäll motorbåtsförare skulle plocka upp mig) det var där jag satte min första planande jipp, det var där jag lärde mig duckjippa, det var där jag slipade på min plattvatten cheese. Det var där jag lärde mig någorlunda att segla formula..

Keep the tradition alive!

/JB

• henryk

Medlem
    28 maj, 2012 vid 18:09

Härligt med lunchsurf;-)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gäss på Baggen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.