Senaste nytt Forums Vågsurfing GAUDELOUPE

• nilsson

Medlem
    21 september, 2004 vid 16:58

Ja,bra,”vandrarhem” alt. ucpa

• anonym-anvandare

Medlem
    21 september, 2004 vid 20:02

tja bengt! ge oss mer, var bor man , hur bra surfing, fest, priser, …tack bengt! /Mattias

• anonym-anvandare

Medlem
    27 september, 2004 vid 11:30

tjena
    ucpa ok, lärarna tar en till vågorna. Pratar dock ingen engelska. Annars e ucpa alldeles för käckt, bingokväll och kollektiva middagar inget för mig. stället e st francois inte så fin stad.
    hejdå, sara

• deep_core

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 15:49

Fridens!
    Var en sväng längst västkusten (seglade) förra vintern. Skulle inte rekomendera den sidan iallafall. Massa sten och tradewinds ligger på från E-SE.
    När skall du dra? Skall försöka få mig ett seglar kneg, model heltid, detta året.

• nilsson

Medlem
    3 oktober, 2004 vid 18:19

Var där år 2000, då fanns det typ ” bondgårdar” Man kunde hyra in sig på minns ej priser, festandet var på barer med en massa fransmän! ok men inte mer, men billig sprit och mat! Surfet var bra både till vind och vågsurfing, men visst fanns det steniga partier, dock inte så farligt, som jag minns det!!!! Jag åkte från Paris med någon typ av “Kolonial” biljett, så det blev billigt, tyvärr minns jag inte detaljerna nu efter 4 år, men jag minns att jag tyckte det var bra där!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing GAUDELOUPE

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.