Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › GAUDELOUPE
-
GAUDELOUPE
Publicerad av anonym-anvandare på 21 september, 2004 vid 06:44är det ngn som varit där, vet om det är bra surf/fest/brudar/total upplevelse/var man bor…
tack! /Matfel
nilsson svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
tja bengt! ge oss mer, var bor man , hur bra surfing, fest, priser, …tack bengt! /Mattias
-
tjena
ucpa ok, lärarna tar en till vågorna. Pratar dock ingen engelska. Annars e ucpa alldeles för käckt, bingokväll och kollektiva middagar inget för mig. stället e st francois inte så fin stad.
hejdå, sara -
Fridens!
Var en sväng längst västkusten (seglade) förra vintern. Skulle inte rekomendera den sidan iallafall. Massa sten och tradewinds ligger på från E-SE.
När skall du dra? Skall försöka få mig ett seglar kneg, model heltid, detta året. -
Var där år 2000, då fanns det typ ” bondgårdar” Man kunde hyra in sig på minns ej priser, festandet var på barer med en massa fransmän! ok men inte mer, men billig sprit och mat! Surfet var bra både till vind och vågsurfing, men visst fanns det steniga partier, dock inte så farligt, som jag minns det!!!! Jag åkte från Paris med någon typ av “Kolonial” biljett, så det blev billigt, tyvärr minns jag inte detaljerna nu efter 4 år, men jag minns att jag tyckte det var bra där!
Logga in för att svara.