Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › gbg-are på väg ner?
-
gbg-are på väg ner?
Publicerad av joecool på 13 november, 2006 vid 09:18Någon som är på väg till surf neråt Halland? prognosen ser sjysst ut.
pln svarade 18 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Yann, ensam i H med tokstora vågor och skymning i närapå nollgradigt vatten är för glest. 😉 men jag håller med, generellt är det aldrig för glest, om man inte kommer försent då. 🙁
-
framför allt är det för lite brudar i vattnet. Fram för utveckling av genomskinliga våtdräkter också.:laugh:
-
finns inget sexigare än en tjej i bikiniunderdel som paddlar ut, även med våtdräkt på så, hela line-up:en stannade upp varje gång en av de yngre duktiga tjejerna i Biarritz kom ut med sitt långa blonda hår, i maj i en snygg tight Roxy våtdräkt och senare på sommaren i bikindunderdel, damn. 😀
-
@DanielF]Yann, ensam i H med tokstora vågor och skymning i närapå nollgradigt vatten är för glest. ) men jag håller med, generellt är det aldrig för glest, om man inte kommer försent då. :([/QUOTE wrote:
Jag råkar hellre ut för ett spot som 1 gång av 100 är oroväckande tomt med tanke på vågstorleken än ett som ALLTID är över-crowded. På Gudrun 2 när jag hoppade i innan gryning så körde jag de första tre vågorna med wakeboardhjälm innan crowden och ljuset kom och vågorna blev mindre. Finns där ingen som kan rädda en så får man rädda sig själv 🙂
-
Jag har sett windsurfarna köra med vanliga Jofa-hjälmar, undrar om jag sålde min på loppis eller om jag har den kvar?
-
Med facit i hand hade det inte behövts men det kändes rätt just då. Jag hade väntat mig att det skulle vara som det var vid ngt tillfälle innan Gudrun när man bokstavligen blev uppspolad bland stenarna totalt okontrollerat.
-
DET ÄR ALDRIG FÖR GLEST I VATTNET! Så tokstora blir aldrig vågorna i Halland så det behövs en surfare till. Själv är alltid bäst (punkt)
Logga in för att svara.