Senaste nytt Forums Vågsurfing gbg-are på väg ner?

• gbg-are på väg ner?

Publicerad av joecool på 13 november, 2006 vid 09:18

Någon som är på väg till surf neråt Halland? prognosen ser sjysst ut.

pln svarade 18 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • yann

Medlem
    13 november, 2006 vid 09:39

Tycker du det är för glest med folk i vattnet?

• joecool

Medlem
    13 november, 2006 vid 10:52

beror väl på vilka ställen man är på

• yann

Medlem
    13 november, 2006 vid 11:55

Det kan aldrig bli för glest med folk.

• danielf

Medlem
    13 november, 2006 vid 12:10

Yann, ensam i H med tokstora vågor och skymning i närapå nollgradigt vatten är för glest. 😉 men jag håller med, generellt är det aldrig för glest, om man inte kommer försent då. 🙁

• joecool

Medlem
    13 november, 2006 vid 13:08

framför allt är det för lite brudar i vattnet. Fram för utveckling av genomskinliga våtdräkter också.:laugh:

• danielf

Medlem
    13 november, 2006 vid 13:23

finns inget sexigare än en tjej i bikiniunderdel som paddlar ut, även med våtdräkt på så, hela line-up:en stannade upp varje gång en av de yngre duktiga tjejerna i Biarritz kom ut med sitt långa blonda hår, i maj i en snygg tight Roxy våtdräkt och senare på sommaren i bikindunderdel, damn. 😀

• yann

Medlem
    13 november, 2006 vid 13:45

@DanielF]Yann, ensam i H med tokstora vågor och skymning i närapå nollgradigt vatten är för glest. ) men jag håller med, generellt är det aldrig för glest, om man inte kommer försent då. :([/QUOTE wrote:

Jag råkar hellre ut för ett spot som 1 gång av 100 är oroväckande tomt med tanke på vågstorleken än ett som ALLTID är över-crowded. På Gudrun 2 när jag hoppade i innan gryning så körde jag de första tre vågorna med wakeboardhjälm innan crowden och ljuset kom och vågorna blev mindre. Finns där ingen som kan rädda en så får man rädda sig själv 🙂

• danielf

Medlem
    13 november, 2006 vid 14:20

Jag har sett windsurfarna köra med vanliga Jofa-hjälmar, undrar om jag sålde min på loppis eller om jag har den kvar?

• yann

Medlem
    13 november, 2006 vid 15:42

Med facit i hand hade det inte behövts men det kändes rätt just då. Jag hade väntat mig att det skulle vara som det var vid ngt tillfälle innan Gudrun när man bokstavligen blev uppspolad bland stenarna totalt okontrollerat.

• pln

Medlem
    16 november, 2006 vid 18:51

DET ÄR ALDRIG FÖR GLEST I VATTNET! Så tokstora blir aldrig vågorna i Halland så det behövs en surfare till. Själv är alltid bäst (punkt)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing gbg-are på väg ner?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.