• r1k

Medlem
    2 juli, 2007 vid 09:38

Tänkte försöka ge mig på draget snart…. skall ju dock minska men sen öka igen

• tote

Medlem
    2 juli, 2007 vid 10:06

@r1k 393928 wrote:

Tänkte försöka ge mig på draget snart…. skall ju dock minska men sen öka igen

Tjabba r1k. Är det Draget som gäller idag? Funkar det bra på SO eller blir det byigt?
    Snackade om att dra ner till Olofsbo, kan väl funka idag?

• che_riff

Medlem
    2 juli, 2007 vid 11:11

Ompa Tompa, Mr Brown! Draget?

• snygging

Medlem
    2 juli, 2007 vid 18:12

ja där blev man utlurad det var som en potta med skit, som tur var blötade man aldrig ner grejerna!

• rusiak

Medlem
    2 juli, 2007 vid 19:04

@snygging 394081 wrote:

ja där blev man utlurad det var som en potta med skit, som tur var blötade man aldrig ner grejerna!

maaaaa good, tråkigt som stryk. Käkade korv istället?

• r1k

Medlem
    3 juli, 2007 vid 00:05
    Tote;393947 wrote:
    Tjabba r1k. Är det Draget som gäller idag? Funkar det bra på SO eller blir det byigt?
    Snackade om att dra ner till Olofsbo, kan väl funka idag?

Olofsbro vet jag ingenting om, det får jag kolla upp :D. Draget funkar på sydost iallafall, ja lite byigt är det allt.

Funkade att köra lite från och till fram till klockan 1700 då regnet kom.

Pissevåt kite, men det var väl värt dom få minuterna på vattnet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.