Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

• GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

Publicerad av anonym-anvandare på 17 maj, 2005 vid 05:51

Ons: Väst, 9-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
    Vart drar ni imorgon?
    Tänkte sticka ut strax efter kl 15.

Knatte svarade 19 år, 8 månader sedan 16 Medlemmar · 34 Svar
  • 34 Svar
  • surfslusken

Medlem
    17 maj, 2005 vid 06:32

Låter som en dag i Apelviken.
    Kanske blir lika fint som igår!

• basse

Medlem
    17 maj, 2005 vid 07:42

Kommer neråt imorgon också …. Hoppas på lite bättre vinkel än igår, Maui gav tydligen inte så mycket onshore-teknik!! grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2005 vid 15:37

Lite långt att dra till apel efter jobbet…
    Vilket är bäst på väst? Torkelstorp eller Fiskebäck?
    Andra alternativ? Är ny i Stan…

• lundvall

Medlem
    17 maj, 2005 vid 15:42

Jag sattsar nog på Fiskebäck om jag hinner plugga klart ikväll, annars får jag sitta och plugga imorgon frown.gif

• jester

Medlem
    17 maj, 2005 vid 16:48

Svar till:

Lite långt att dra till apel efter jobbet…
    Vilket är bäst på väst? Torkelstorp eller Fiskebäck?
    Andra alternativ? Är ny i Stan…

[/ QUOTE ]

Kör 5 km söderut (från Torkelstorp) o kör i Rågelund istället. Här finns båda plattvatten (nåja, lite småchoppigt) och lite vågor oxå.

• basse

Medlem
    17 maj, 2005 vid 18:01

På väst blir det en hel del folk i Björlanda. Fiskebäck fungerar också bra. Torkelstorp är nog inte att rekommendera på V det får vara SV om det skall bli bra tycker jag.

Rågelund vet jag inte men är det inte väldigt mycket linor i luften där???

• jester

Medlem
    17 maj, 2005 vid 18:41

Svar till:

På väst blir det en hel del folk i Björlanda. Fiskebäck fungerar också bra. Torkelstorp är nog inte att rekommendera på V det får vara SV om det skall bli bra tycker jag.

Rågelund vet jag inte men är det inte väldigt mycket linor i luften där???

[/ QUOTE ]

haha, jo en del linor är det där, men jag håller på att lära dom lite hyfs… Men allvarligt talat så är det inga större problem. Gott om utrymme, och blåser det lite, så blåser dom däringa kitarna in på fotknölsdjupt vatten, så dom e sällan i vägen. Och där finns ju gott om riggningsytor oxå. Igår var vi 3 vindsurfare o 4 kitare.

• tdk

Medlem
    17 maj, 2005 vid 19:12

Om allt går som jag vill, så står jag å riggar vid fågelviken beerlanda kl 16:00 iaf!! *hoppas!!!!* shocked.gif

• danneman

Medlem
    17 maj, 2005 vid 22:52

Jag me` ses i beerlanda gubs`

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2005 vid 04:50

Tja
    Kelso kommer till fiskebäck.
    /Kelso

• basse

Medlem
    18 maj, 2005 vid 06:00

Kanske blir Björnlanda för oss också. Får se hur det ser ut i eftermiddag. Drar från jobbet vid 15 i så fall. Flex e gött!!!

• the_novice

Medlem
    18 maj, 2005 vid 06:10

Haha, var i Gbg? Varberg… tongue.gif

Håller tyvärr med, gäller bara att försöka flexa lite men prognosen ser ju bra ut för kvällen också! smile.gif

• basse

Medlem
    18 maj, 2005 vid 06:25

Jaja… allt är ju packat och står och väntar…. blir det bara vind söderut i eftermiddag så åker man naturligtvis ner.

Får väl slå en signal till någon och fråga hur det ser ut i viken vid 1530 tiden. Det hade varit underbart om VVK hade kunnat få upp stationen snart igen.

• niclase

Medlem
    18 maj, 2005 vid 07:50

Jag är på Björlanda!!! Premiäråket SKA bli idag.. tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2005 vid 07:56
Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.