Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

• jacob-holmqvist

Medlem
    18 maj, 2005 vid 09:52

Stenudden, någon? Jag åker nog ner efter lunch.

• lars_k

Medlem
    18 maj, 2005 vid 10:11

Jag kör på Stenudden. Kommer inte loss förrän ikväll. Hoppas DMI stämmer, ökande igen från VSV från kl 17 och framåt… tongue.gif

• markram

Medlem
    18 maj, 2005 vid 12:02

Kl 1430 kommer speedjanne o jag till F-bäck.

• mattap

Medlem
    18 maj, 2005 vid 13:07

Svar till:

Stenudden, någon? Jag åker nog ner efter lunch.

[/ QUOTE ]

Vart ligger Stenudden? tongue.gif

• lars_k

Medlem
    18 maj, 2005 vid 13:39

Åsa.
    Har du rastat MC:erna än??? =)

• danneman

Medlem
    18 maj, 2005 vid 13:42

Ändringar fisketräsk i kväll smirk.gif

• lundvall

Medlem
    18 maj, 2005 vid 13:56

Dyker upp i Fiskebäck vid 18 tiden när bilen kommer hem… Lär hinna plugga klart tills dess också grin.gif

Blir det filmkamera idag med eller Dannek?

• mattap

Medlem
    18 maj, 2005 vid 14:40

Svar till:

Åsa.
    Har du rastat MC:erna än??? =)

[/ QUOTE ]

Nix, det är det jag sitter å funderar på nu!! köpte en Gun 400 mast för några månader sen så jag är redo!
    smile.gif
    Helvetes skit att man ska ha så mkt på jobbet när det blåser ute! Iof så kanske jag får mer gjort om jag inte sitter här å skriver wink.gif

• ian

Medlem
    18 maj, 2005 vid 14:50

fukkk! sjuukt surfsugen men vasr är puuutanikkke?!

• lars_k

Medlem
    18 maj, 2005 vid 17:47

Aha. Bra mastval =)
    Fan vicken bomkörning. Åsa urvridet och platt. Apelviken helt patetisk. Årets sista bom hoppas jag tongue.gif

• tdk

Medlem
    18 maj, 2005 vid 18:50

Hm, vill nog säga att Fågelviken va rock n’ roll (om man nu kan säga det om plattvatten..) Full sula i 5,0an hela kvällen! grin.gif Gott att premiär segla mitt nya Gun MC! Tjohoo

• Knatte

Gäst
    18 maj, 2005 vid 19:06

Jag har snabbtittat igenom det lilla jag filmade i Björlanda idag.
    Det kan säkert bli några minuters film framöver, när jag jag redigerat lite.
    Men jag har inte lyckas fånga någon brutal action, men det kan ju bero på att förhållandena inte tillät detta tongue.gif wink.gif
    Men ditt GUN MC segel har ju fastnat på rullen i alla fall…

• tdk

Medlem
    18 maj, 2005 vid 19:15

Hehe.. Tänk att man aldrig får rätt förhållanden.. För alla vet juh att den dagen man har det sitter ju ALLT laugh.gif Hm… Lär få vänta resten av livet.. crazy.gif Fast ska jag vara ärlig, så tyckte jag att det va ovanligt trevlig inne i viken idag. Blev kanske lite choppigare på kvällen, men inte som det brukar!!

• adde

Medlem
    19 maj, 2005 vid 06:45

Har du seglat stealthet än?

/adde

• the_novice

Medlem
    19 maj, 2005 vid 07:16

Ja det var väldigt mesigt i Apel, körde 6.4 fram till 20.30 när vinden började komma men då var det lite sent… smirk.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.