Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

• ola-h

Medlem
    19 maj, 2005 vid 08:45

Du dök aldrig upp, Lars?

Själv seglade jag från ca 17-20.30. Inte klassiskt direkt, men side till x-off på yttre och en och annan liten våg som rullade in. Intressant slalomkörning mellan vågsurfarna också – det kunde kanske bli en ny tävlingsgren.

• lars_k

Medlem
    19 maj, 2005 vid 08:54

Vafan. Missade vi något? Brorsan och jag studerade dej på håll en stund. Såg ut som du knappt planade och inte hittade mkt att rida där ute… Så vi drog ner till Apel istället där jag mätte upp 7-8 m/s. Typist nog hade vi bara våggrejjer med oss. Vi sa några väl valda ord och drog hem igen med ett bröl (ljuddämparen sprack tydligen på grusvägen ner till stenudden, haha…). Lyckad resa måste jag säga. =)

• jester

Medlem
    19 maj, 2005 vid 09:02

Häpp!

Blev ensam bland kitarna i Rågelund. Bra tryck i 6.5 (slalomgrejer). hade väl runt 11-12 m/s i byarna. vågor? inte direkt mycket att ha.

Själv körde jag slalom runt kitarna… Fattar inte hur dom kan tycka det är kul när det går så långsamt…

• Knatte

Gäst
    19 maj, 2005 vid 09:20

Nope!
    Jag har problem med luftrören och måste stanna på land ytterligare någon/några veckor innan jag får segla igen. crazy.gif
    Det har med andra ord, inte blivit seglat någonting på länge..
    Tännkte om jag filmade en stund, så skulle abstinensen minska. Det verkade inte fungera så tongue.gif wink.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.