Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing GBG söderut idag.

• GBG söderut idag.

Publicerad av henkeman70 på 8 maj, 2007 vid 07:47

Det finns 1 st plats i bilen ner till Torkel/Rågelund idag. Avgår 16.45 från City/Kopparmärra.

Någon som varit nere vid Tjolöholm och surfat? Rätt bra spot med gräsriggning och en bra liten sandstrand att gå i/upp från. Någon med erfarenhet därifrån?

0704 67 21 44 // Henke

klw svarade 17 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • virena

Medlem
    8 maj, 2007 vid 11:37

@henkeman70 381673 wrote:

Det finns 1 st plats i bilen ner till Torkel/Rågelund idag. Avgår 16.45 från City/Kopparmärra.

Någon som varit nere vid Tjolöholm och surfat? Rätt bra spot med gräsriggning och en bra liten sandstrand att gå i/upp från. Någon med erfarenhet därifrån?

0704 67 21 44 // Henke

Fasen häng med till varberg istället:smile: :laugh: 😀

• kallle

Medlem
    8 maj, 2007 vid 11:43

Jag lurar på Rågelund e jobbet, var ngn på eller blev det Apelviken?

• henkeman70

Medlem
    8 maj, 2007 vid 13:21

Kalle – vet inte vilka som drar till Rågelund. Men jag och David sticker nog dit. Orkar inte köra bil 2 timmar för att surfa 1.5… Ring mig senare så samlas vi på samma ställe idag. 0704 672144.

Vilka fler åker till Rågelund senare idag? Kul att vara fler än 3 pers… =D

• kallle

Medlem
    8 maj, 2007 vid 14:03

Kanon Henke, då ses vi i Rågelund ca 17:13!

Några fler som ska dit??!!

• henkeman70

Medlem
    8 maj, 2007 vid 14:41

vi kommer lossfrån city 17.10. Daniel hänger med i bilen oxå. 4 pers minst då! 🙂

• klw

Medlem
    8 maj, 2007 vid 15:40

Hoppas ni fick bra åkning. Måste laga bladdern på min kite som fick ett par hål i Danmark. Hörs, W

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing GBG söderut idag.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.