Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GBG-Sthlm (eller kanske Gävle), brädtransport önskas

• GBG-Sthlm (eller kanske Gävle), brädtransport önskas

Publicerad av imported_macts på 20 mars, 2006 vid 12:11

Hej

Är det någon som ska åka mellan GBG-Stockholm, eller ännu hellre till Gävle/Sandviken den närmsta tiden? Funderar på att köpa bräda+rigg som skulle vilja fraktas mot ersättning.
    Bor i Sandviken, men jobbar en del i Sthlm så där kan jag hämta (eller muta nån surfpolare där att härbärgera prylarna ett tag)

surfslusken svarade 18 år, 12 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • imported_macts

Medlem
    21 mars, 2006 vid 13:39

Bumpar denna lite.

• stang

Medlem
    22 mars, 2006 vid 00:08

Jag har köpt ett segel av knatte som just nu åker bussgods från Göteborg till Gävle! 🙂
    Har ni kollat om det skulle kunna funka med era prylar?

• tsss

Medlem
    22 mars, 2006 vid 11:22

Kolla med ”Surfslusken”. jag köpte ett segel från Götet förra året. Säljaren ordnade så att seglet kom ner till slusken, i Varberg tror jag han håller hus. Sen tog han med seglet till Stockholm, han bor i Älta och åker hem sådär nån gång varanannan vecka. Vet ej vad han tar men det är säkert billigare än andra mer officiella alternativ

MacTS wrote:
    Hej

Är det någon som ska åka mellan GBG-Stockholm, eller ännu hellre till Gävle/Sandviken den närmsta tiden? Funderar på att köpa bräda+rigg som skulle vilja fraktas mot ersättning.
    Bor i Sandviken, men jobbar en del i Sthlm så där kan jag hämta (eller muta nån surfpolare där att härbärgera prylarna ett tag)

• surfslusken

Medlem
    22 mars, 2006 vid 12:29

Hmmmm…. är det fortfarande bara jag som ser ett stort behov av ett transport forum här på konfen? Har ställt frågan ett gäng ggr under snart ett år.

Visst åker jag mellan Varberg o Stockholm en hel del och har så gått som alltid plats för lite surf prylar, har kör upp/mer än ett segel;) Nu ser det ut som att jag åker från Varberg till Sthlm runt sista mars och tillbaka runt 2a april ungefär så PMa om ni vill ha med nåt. Priset har vi alltid kommit överens om, tanken e ju att ni ska komma billigare undan än att skicka med ”officiella” alt och att jag får ett litet diesel bidrag = alla glada och nöjda. Ja, kanske inte VDarna på Bussgods, Posten, Shenker mfl, men det har iaf inte jag dåligt samvete för.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GBG-Sthlm (eller kanske Gävle), brädtransport önskas

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.