Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gbg torsdag Nv 5-9m/s
-
Gbg torsdag Nv 5-9m/s
Publicerad av danneman på 20 april, 2005 vid 18:21Funderar på fisketräsk eller Fågelviken i Björlanda.k Nån som ska ut?
danneman svarade 19 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 april, 2005 vid 19:25Jag e feen på, slå en pling när de e dax så får jag fundera 2min.
-
Är ni snälla och håller vinden för mig så kommer jag efter jobbet . tja sisådär 19 tiden. förresten, välkommen hem rambo //Christian
-
Vill inte vara negativ, men när fan ihelvete ska det börja blåsa på riktigt?!?! Vill ju testa mina nya trasor
-
Nu fläktar det lite här nere på Särö och solen gassar. Man blir sugen…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst21 april, 2005 vid 11:28yes box..med lite om å men, men nu sitter man här å ugglar igen
-
Svar till:
Funderar på fisketräsk eller Fågelviken i Björlanda.k Nån som ska ut?
[/ QUOTE ]
Ok Danne boy. Jag är på. Men isåfall vill jag låna ditt 12kvm segel och din 195L bräda…
-
Knatte
Gäst21 april, 2005 vid 11:49Jag testar Björlanda nu och hoppas på bra resultat. Verkar vara en grundvind NV på 6-7 m/s och lite mer i byarna
-
F..n också, jag kan kanske komma iväg ikväll om det fortfarande blåser…
-
Är imponerad av att ni blir upphetsad över en vind på 7 m/s
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst21 april, 2005 vid 12:33Har du mera i bakfickan eller??
-
Solen skiner Blir fisketräsk med nicke som förmodligen redan e där 5-8 funkar nu när man slutat tidigt å allt.
NIclase perfekt för att öva med Kiten idag he he
Rambo mannen jag ringer dig nu!Och anonym jag e inte Speciel lyriskt bara kul att komma ut
-
Välkommen hem broder! Du kom hem till slut.
Mer vind är inte i sikte tyvärrrrrr.
Hoppas vi ses snart, ser framemot lite berättelser.
/Jan. -
fiskebäck gubbar. all in på fiskebäck. ja å ian e on our way inom 30 minuter. gillde å peter e där vid 5 halv 6. vi e alltså två kitare, en freestyler å en formuladude som laddar duckgippar me 10.8
Logga in för att svara.