Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies GBG – Varberg?

• GBG – Varberg?

Publicerad av luna på 11 augusti, 2009 vid 07:30

Hej
    Är en nybörjar tjej från Göteborg som börjat Kitesurfa dock känner jag inte till någon som är ute.
    Hade varit kul att ha någon att åka med, som även kan ge lite tips.

/Lina

luna svarade 15 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • neven

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 20:38

Åk ner när det blåser så finns det folk att lära känna på plats

• mri

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 11:41

Hej, är också hyfsat ny och från Göteborg så hör av dig så kan vi ju samåka ner 🙂

// Marie
    0737 166746

• litease

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 21:14

Hej! Jag brukar oftast åka neråt i min bil fast inte riktigt så långt som till Varberg. Räcker gott att stanna strax efter Åsa. Du får gärna åka med nån gång när det är vind. Ska vara borta en vecka nu iofs men sen är jag hemma igen!

Når mig på 0761-87 66 16.
    Kör hårt!
    /Niklas

• luna

Medlem
    15 augusti, 2009 vid 09:54

nice nice,
    har bil, varit nere i Björkäng i veckan och fått lite tips.
    men hör av dig när du kommer hem.

/lina

• joe77

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 11:39

Hej!
    Vi är två tjejer som bor i Gbg och också är nybörjare. Inte alltid vi kan surfa samtidigt och kul om vi är fler så du får gärna höra av dig.
    johannae77@swipnet.se

• lance

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 16:46

Tja.

Jag och en polare till åker ganska ofta neråt. Ibland stannar vi i Åsa, Frillesås och ibland åker vi Varberg, Björkäng / Falkenberg, Ringsegård.

Oftast bara vi två men vi åker både vardagskvällar och helger ibland.
    Dra ett mail dan innan så kanske vi kan samåka. Ju fler som delar soppan:santa: Ju mer pengar till julklappar.

/Lance

• kitejohan

Medlem
    26 augusti, 2009 vid 09:37

Hallå,
    Jag är alltid sugen när det är bra vind. Vardagskvällar/helger och även vardagar ibland när man får till det. Jag har bil.

/Johan, 0704565031
    johanbrengesjo@gmail.com

• funck

Medlem
    26 augusti, 2009 vid 12:29

hey !!

såg att det ska blåsa syd tors-fre denna veckan. torkelstorp?? Är det schysst då?!
    Jag försöker komma iväg då… hör av er ni som ska ut så kan vi ordna samåkning.

0736189328

// john

• litease

Medlem
    26 augusti, 2009 vid 14:14
    Lance;569364 wrote:
    Tja.

Ju fler som delar soppan:santa: Ju mer pengar till julklappar.

/Lance

Det där har du fått helt om bakfoten.

Ju fler som delar soppan, ju mer pengar över till prassliga klappar till sig själv 🙂

• kitejohan

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:02

Drar till Björkäng imån vid 10. Hör av er om ni vill åka med!
    0704565031

/Johan

• litease

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 18:07

Jag och en till åker ner till Varberg imorgon om det är någon som vill hänga med. Vi har ungefär två platser till och kan ge massor med bra tips! 😉

Lämnar stan vid runt elva och är tillbaka vid sex då det blir party! Självklart får man hänga med på det också 🙂

• areschoug

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 01:34

Är ni inga stolta göteborgare eller? Askimsviken ligger ca 10min söder om gbg. (mot kungsbacka). Det finns omklädningsrum, enorm gräsyta att rigga på, en stor vik och vi lokals som försöker oavsätt vindkvalité.

Det är även här Hans Wallen har sitt surfcenter med uthyrning av vågbrädor bla, gå in på surfcenter.se så tror jag det finns en karta.

Finns det vind så finns det trevligt folk i Askimsviken, garanterat.

• sourra

Medlem
    6 september, 2009 vid 20:28

Det är inte mycket extra resa för att hitta ett ställe som funkar på nåt mer än spikrak sydväst. Därför får Askim förbli orört.

• hellgren

Medlem
    8 september, 2009 vid 13:20

Ja jävlar va känsligt Askim är.. Har inte vart där så mycket tidigare men shit va det blir byigt så fort det ligger lite lite för mycket åt nått håll..

• luna

Medlem
    8 september, 2009 vid 19:32

va dåligt av mig har aldrig varit i Askim och endå bor man i göteborg.. kanske vore dags nu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies GBG – Varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.