Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GC (POZO) bra jan-febr, nån som vet?

• GC (POZO) bra jan-febr, nån som vet?

Posted by aerial-arnie on 2 december, 2001 at 11:32

läste i några brochur att i jan-febr pozo, vargas och bahia har 65-75% av dagarna mer än 10m/s. Nån som vet om det stämmer?

aerial-arnie replied 23 years ago 4 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    3 december, 2001 at 08:11

11 januari till februari förra året hade vi lätt 70% över 10 m/s. Det blev några 6.3 dagar i Bahia o Aguila men mest 5.3 i Pozo.

Hoppas det blir lika bra i år, åker 10 januari =)

/stefan

• aerial-arnie

Member
    3 december, 2001 at 17:02

yihaaaaa, det låter ,mycket bra. Jag tar med allt mellan 7.0-4.0 (freestyle o wave) då blir det antagligen surf varje dag! Jag tänker också åka vid mitten av januari, men snål som jag är väntar jag på sista minuten resor. Nu kan man t.ex. åka 1 vecka till GC för 1300:- inkl boende. Skitbiligt! Man struntar i åka hem, söker nåt annat boende och ser hur det blir 4 veckor senara med resan hem!

Tack för dina uppgifter

• _frippe_

Member
    3 december, 2001 at 20:54

Jag har funderat på att åka iväg lite senare, typ februari/mars. Någon som har erfarenhet av vindarna i Pozo då?

• portin

Member
    5 december, 2001 at 17:33

Är det lätt att få tag i flyg hem därifrån efter de 4 veckorna? Jag hade lite problem när jag skulle hem från lanzarote, flög till glaskow buss till london flyg till malmö buss hem, till gävle. Hur får man tag i nått billigt boende när hotell veckan tar slut?
    Johan

• aerial-arnie

Member
    7 december, 2001 at 13:45

boende kan du alltid hitta, eller surfa till http://www.cutre.com dem hyra ut lägenhet (ägara, jonas är ju svensk!). Förförra året gjorde jag samm på lanza, det fanns inte så mycket men på slutet hittde jag nåt för 1500:- ändå! det löser sig alltid!!

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GC (POZO) bra jan-febr, nån som vet?

You must be logged in to create new discussions.