Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing GE BIDRAG TILL TSUNAMI OFFREN

• GE BIDRAG TILL TSUNAMI OFFREN

Posted by chris99 on 30 december, 2004 at 07:47

mr WALLE kom med initiativet att verka för en insamling till offren efter Tsunamin här på Steffo.
    Tyvärr blev det diskussion och politiskt bladder i tråden så den tappade fokus.. ( Gamla Thailandtråden )
    Låt oss slippa det i denna tråd. Skriv bara när ni lämnat bidrag ed.

Det är enkelt att ge bidrag, några hundralappar gör underverk, om mååånga ställer upp. Kom igen nu, har ni råd att kitesurfa, surfapå nätet eller slappa i polarens soffa så har ni råd att ge bidrag till de behövande. Nedan finns information om hur ni går tillväga:

Radiohjälpen
    Rödakorsets Webb
    Aftonbladet har en förteckning över dem man kan lämna bidrag till

Kom igen nu!

Jag själv och flera andra på den förra tråden har redan lämnat bidrag.

/Christer
    PS. PatrikOl, gör denna till en sticky också!

anonym-anvandare replied 19 years, 11 months ago 16 Members · 20 Replies
  • 20 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    30 december, 2004 at 11:55

Kom igen nu då! Finns väldigt få godtagbara anledningar att inte ge en slant till de drabbade.

Vakna!

/Christer

• walle

Member
    30 december, 2004 at 11:58

bra att det blev en ny tråd!
    jag kommer att skänka mer pengar…

• walle

Member
    30 december, 2004 at 12:08

Mr”Get wet” den gamla segelsurfaren kom med ett mycket bra förslag på windsurf-konfen:

Svar till:

Julhelgens avslutning blev inte direkt någon “glädjens” helg……och nyårsfirandet lär väl få en ganska unken smak i munnen efter det som hänt.

Vår familj har nu bestämt att inte smälla av några raketer till nyår, den planerade pengen till inköp av dessa går nu istället direkt till välgörande ändamål på Sri Lanka. Hoppas att fler gör detsamma!

Vi kommer också att dra ned ordentligt på nyårsfirandet och istället hoppas på att våra nära vänner hittas……..

Mer nedhal åt folket!

[/ QUOTE ]

Så jag, som för övrigt älskar allt som smäller, kommer även skänka mina “raket pengar” till offren för tsunamisarna…

• rambo_johnson

Member
    30 december, 2004 at 12:49

fasen, jag som ville ha rom o smällare

• kiters_se

Member
    30 december, 2004 at 13:11

Kiters uppmanar också alla kitare och icke kitare att skänka pengar! Kiters sida kommer under sju dagar att ändra utseende och ha tänkvärda ord på första sidan.

Peter@kites.se
    http://www.kiters.se

• rusiak

Member
    30 december, 2004 at 13:31

Gott att ni tar iniativet grabbar!

Känns som om några $$ från varje person gör väldigt bra nytta.

/alex

• rex_milvus

Member
    30 december, 2004 at 16:49

Japp, då var det klart! Ska förresten försöka göra raket-prylen till en tradition; de pengarna gör väsentligt bättre nytta hos radiohjälpen än två sekunders ljusglimmer i mörkret.

• maccan

Member
    30 december, 2004 at 18:44

ja, bra initiativ

• patrikol

Member
    30 december, 2004 at 18:54

Det är helt klart vad vi skall göra utan tvekan! Bra tips!

• lasse62

Member
    30 december, 2004 at 20:33

Svar till:

fasen, jag som ville ha rom o smällare

[/ QUOTE ]
    Som vanligt..
    /LA

• cortex

Member
    30 december, 2004 at 20:52

Kom precis hem från Julfirande i Sälen och hittade tråden överst på Steffo. Väldigt bra initiativ grabbar!

Hörde på radion i bilen på väg hem att antalet döda nu passerat 120 000. Efterföljande epedemier kommer dessutom troligtvis att dubbla den siffran. Fruktansvärt.

Jag har nu skänkt mina “fyrverkeripengar” och övrig nyårsfestkassa till Rödakorset.
    Så kom igen nu! Vänta ett par månader med, eller skippa helt, att uppgradera er kiteutrustning till det senaste och hjälp de drabbade med ett bidrag istället.

/Kaj(Tech)

• luuddee

Member
    31 december, 2004 at 15:08

så nu har ja också lagt mina raket pengar till de behövande..

• micken

Member
    31 december, 2004 at 17:57

Pengar insatt till Röda Korset och Läkare Utan Gränser.

• george_jung

Member
    1 januari, 2005 at 14:06

Svar till:

eller skippa helt, att uppgradera er kiteutrustning till det senaste och hjälp de drabbade med ett bidrag istället.

/Kaj(Tech)

[/ QUOTE ]

aja, nån måtta får de va.

• skywalker

Member
    2 januari, 2005 at 12:00

bodydrag.com har bidragit. Hjälp till ni också.

Page 1 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing GE BIDRAG TILL TSUNAMI OFFREN

You must be logged in to create new discussions.