Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › GE BIDRAG TILL TSUNAMI OFFREN
-
GE BIDRAG TILL TSUNAMI OFFREN
anonym-anvandare replied 19 years, 11 months ago 16 Members · 20 Replies
-
Jag lägger tio tusen spänn. Ni som har företag betalar såklart från det, även om det inte är avrdragsgillt så är det billigare (du kan ge mer!) än att betala med skattade löneslantar.
Det finns många sätt att skatteplanera (ge mer) detta på. Anställda företag: avstå en del av lönen och se till att företaget betalar beloppet (+ skatten som din lön kostar) till Asien. =mer pengar, HELT GRATIS
Nån med smartare ide’er?Farbror Joa på Gotland
-
Ett förslag är att Sthlms kiteboardklubb borde lämna minst halva sin kassa i bidrag!
Klubben har vad jag vet inga kostnader utöver bullar till styrelsemöten.
Jag har lämnat förslaget till styrelsen i klubben och förväntar mig besked inom kort./Christer
-
Styrelsen i Stockholmskiteboardklubb har meddelat att de kommer att ta upp frågan på nästa möte, men det låter inte särskilt positivt, verkar mest rädda att fatta beslut….
Jag har till och med lovat att själv garantera hela beloppet som skänks om en majoritet av medlemmarna tycker att det är fel beslut att klubben ska skänka pengar..Vill samtidigt uppmana alla att skänka mer pengar. Alla behövs.
Följer med intresse http://www.staelvonholstein.com/ som gör egna punkinsatser i Thailand./Chrillo
-
d e klart att vi ska skänka dom pengarna! vad fan ska vi ha dom till annars? dom gör fan så mkt bättre nytta där!
/f.august
Log in to reply.