Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ge bort äldre brädor?

• Ge bort äldre brädor?

Publicerad av visby på 13 januari, 2005 vid 01:30

Jag har några gamla brädor (från 90-talet) som tar upp onödig plats i garaget. Funderar på att ge bort dom.

Brädorna jag vill skänka till bättre behövande är:
    • En st ”F2 Comet”
    • En st ”Alpha” (har ingen modellbeteckning på den)
    • En st ”CLS – Custom Line Sailboards”. En liten rackare. Är dock inte helt säker på att jag vill ge bort den.

Vad tror ni, finns det nån som skulle vilja ha dom?

wiberg svarade 20 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2005 vid 07:34

Comet verkar vara en riktigt trevlig bräda. Den borde inte vara svårt att bli av med.

• soulandradical

Medlem
    13 januari, 2005 vid 08:02

Jag har sparat min AstroRock och brukar låna ut den på långlån till folk som vill börja surfa men inte med säkerhet vet om de vill köpa prylar eller ej.

Det brukar vara populärt att låna en gammal Astro då!

• robin

Medlem
    13 januari, 2005 vid 08:23

Min flickvän behöver billig utrustning. Om du kan tänka dig att skicka grejorna med Bussgods eller liknande till Stockholm (mottagaren betalar självklart) så maila mig på robin.welin@artema.se

• jakob_s

Medlem
    13 januari, 2005 vid 10:50

Mycket fint initiativ, Visby !

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2005 vid 10:56

Cls:en är klart intressant. Man kan nämligen riva av skalet på gamla custombrädor och shapa om dom till vågsurf.

Om man inte har nåt bättre för sig vill säga..

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2005 vid 10:59

Jag tar gärna emot CLS brädan för att återvinna den till vågsurfbräda.
    Ring på 0709 629839 eller 046 144464
    Eller mejla på erik.gustafsson.631@student.lu.se
    mvh
    Erik

• visby

Medlem
    13 januari, 2005 vid 11:03

Svar till:

Cls:en är klart intressant. Man kan nämligen riva av skalet på gamla custombrädor och shapa om dom till vågsurf.

Om man inte har nåt bättre för sig vill säga..

[/ QUOTE ]

Jag glömde bort att säga att jag har en lite vågsurfbräda också. Kommer från Australien, som jag inte använder (och inte kommer använda).

Den som kommer till Gotland och surfar kan svänga förbi hos mig och hämta upp den smile.gif

• ubbe

Medlem
    13 januari, 2005 vid 11:04

Tjena!
    Jag tycker att du ska ge den till en junior som vill prova på liten bräda. Med tanke på hur mycket pengar man hade som junior. Även om det inte är de modernaste brädorna så kan man fortfarande kul på dom. Har själv en gammal Tiga som ska skänkas framåt våren.
    Honken

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2005 vid 11:08

Det kan jag lova, är intresserad av alla tre!!!
    david_kacker@hotmail.com

• nordgren

Medlem
    13 januari, 2005 vid 12:18

Respekt, skönt att se folk som inte vill kränga iväg gamla grejer utan ger bort den för att fånga någon själ till surfen. smile.gif

• wiberg

Medlem
    13 januari, 2005 vid 21:21

Tjo! Bra initiativ som sagt. Här har du en studerande nyfrälst surfare som just nu gliderrunt på en Astrorock och skulle uppskata allt som inte har centerbord laugh.gif. Kan stå för frakt om det skulle bli nåt sånt också laugh.gif.
    Men ärligt talat så är det galet hur man sliter och jobbar för att köpa ett slitet segel för en 5hundring som höstens investering tongue.gif, så det skulle vara grymt uppskattat!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ge bort äldre brädor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.