Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ge is-vinter-skridskor-windsurfing en egen sektion
-
Ge is-vinter-skridskor-windsurfing en egen sektion
Publicerad av anonym-anvandare på 27 januari, 2005 vid 10:49SÅ slipper jag som saknar intresset läsa om det 🙂
boman svarade 19 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
Kan inte du fixa dej en egen sektion så sliper vi som saknar intresse av dej läsa dina meningslösa inlägg!
-
Oups, den sved!
Det finns en “andra brädsporter” under “övriga” där is-surf borde kunna diskuteras.
Att den knappt använd är en annan sak./Fjant
-
Ännu ett issurfar inlägg som jag bara måste svara på
Klart att du är intresserad, säg som det är, att du har tummen mitt i handen och kan inte få till det med din isbräda….
Men visst kan vi gå till sektionen, andra brädsporter. alternativet är att du inte läser/klickar på dessa inlägg.
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Number=279183&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
-
Visst har nog Frippes tumme varit lite varstans, bl a mitt i handen. Men det som håller honom borta från osäkra isar är nog mest hans vältilltagna konsult rumpa med tillhörande buk. Krävs åtskilliga cm (dm?) is för att bära upp hela de paketet
Fast han är lite snäll ibland ändå, har jag hört.
-
Svar till:
Visst har nog Frippes tumme varit lite varstans, bl a mitt i handen. Men det som håller honom borta från osäkra isar är nog mest hans vältilltagna konsult rumpa med tillhörande buk. Krävs åtskilliga cm (dm?) is för att bära upp hela de paketet
[/ QUOTE ]
Ha… Men man sitter jävligt mjukt på den…
Din röv ser ut som den gör för att du är fattig!!
Dessutom undrar jag vilket ditt skäl är för att skriva på konfen…. Inte är det dina windsurfing kunskaper!!
Nå hur blir det med Sommar resan till Marocko.. har du fått tag på någon info…. Jag och Lasse bokar när han är tillbaka ifrån USA…. Du och Foppa kanske kan åka till Klittmöller och käka pasta ringar i tomatsås ???
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Dessutom undrar jag vilket ditt skäl är för att skriva på konfen…. Inte är det dina windsurfing kunskaper!!
Nå hur blir det med Sommar resan till Marocko.. har du fått tag på någon info…. Jag och Lasse bokar när han är tillbaka ifrån USA…. Du och Foppa kanske kan åka till Klittmöller och käka pasta ringar i tomatsås ???
[/ QUOTE ]
Ojoj här drar brattsen till med de tunga pistolerna som “du är fattig” osv. *gapskratt*
Gryp tillbaks under din rika farsas skyddande hand istället.
Förlorare -
Knatte
Gäst27 januari, 2005 vid 16:40Då skall väl jag inte berätta att Ljungkile viken låg med underbar glanskis idag
Jag hade långfärdsskridskorna på idag, men det hade varit 1000% grymt att segla isbräda där idag. (okej, det blåste inte så mycket..)
Lite svag is på vissa ställen och en “riktigt elak plurring” med misstänkt hjärnskakning som resultat. Men isen var verkligen grym -
Va har det redan frusit? Jag som siktat in mig på lite vanlig surf nu på söndag, skall blåsa bra från väst och vara ett par plusgrader i luften…
-
Knatte
Gäst27 januari, 2005 vid 18:30Det måste vara något missförstånd
Det är beställt 3-4 minus och solsken till söndag
Att det fryser i Ljungkilebukten, så snabbt beror på att det finns mycket sötvatten från åar, älvar (??) som befinner sig i bukten.
Det vanliga öppna havsvattnet är nog isfritt. Men kan tänka mig att det är fruset inne i fågelviken i Björlanda nu… -
Ja fågelviken brukar ju också frysa till ganska så fort, det var likadant förra vintern men då kunde man hitta öppet vatten vid öckerö…
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
Ojoj här drar brattsen till med de tunga pistolerna som “du är fattig” osv. *gapskratt*
Gryp tillbaks under din rika farsas skyddande hand istället.
Förlorare[/ QUOTE ]
Jag och Surfsluken har en egen “fight”…..
Vem bjöd in dig???Brat… Farsans skyddande hand… Ehh… Är du dum eller ?
Nej nu tar vi och lugnar ner oss, förutsatt att du inte kladdar på tråden igen 🙂
… FAN… att jag ens orkade svara på detta…. jaja
-
Ja just ja, det var ju ensamrätt här på konfen också… det glömde jag ju!
Jaja skit samma jag trodde först att du var seriös. *svårt att se ironin ibland på nätet tyvärr, för det var väll det du menade?*
Jaja peace.
-
Visst har du rätt angående min fattigdom, om vi talar om det rent penning mässiga.
Där emot är mitt liv ganska rikt på surfdagar ock MYCKET rikt på söta blondiner i 20-22års åldern!
Och min beninga fattigmanna röv gör ju så att jag inte finner det bekvämt att sitta hela dagarna vilket leder till att buken inte sväller
Logga in för att svara.