Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ge is-vinter-skridskor-windsurfing en egen sektion

• frippe75

Medlem
    28 januari, 2005 vid 08:42

Svar till:

Visst har du rätt angående min fattigdom, om vi talar om det rent penning mässiga.

Där emot är mitt liv ganska rikt på surfdagar ock MYCKET rikt på söta blondiner i 20-22års åldern!

Och min beninga fattigmanna röv gör ju så att jag inte finner det bekvämt att sitta hela dagarna vilket leder till att buken inte sväller grin.gif

[/ QUOTE ]

JAja sluta kladda på tråden du också…

små söta blondiner…. FAN du har blivit gubbsjuk på gamla dagar… Och alla dessa surfdagar…. Du borde vara grym på vattnet??? confused.gif confused.gif confused.gif

Du svara på frågan om Marocko istället för att göra dig lustig på din egen bekostnad!

• surfslusken

Medlem
    28 januari, 2005 vid 08:55

Jaa, Hjördis och du Frippe borde ju vid de här laget va grym på hmmm…hmm… ja nåt iaf.

Angående Marocko, Portugal, Kanarieholmarna, Klittmöller osv, osv så kan jag inte säga varken bu eller bä. Väntar som du vet på ett besked om lite grejer just nu, och skulle det gå som jag hoppas så kommer jag inte kunna åka nånstans förens till sena hösten.

Men annars så tycker jag alternativet att jag o Foppa åker till Klittan och du o Lasse tysk nånstans så långt som möjligt från Klittan låter bra. Då får vi inte bara bra surf utan slipper se, höra och lukta er på kuppen!

En sak till, gubbsjuka är inget sjukdomstillstånd utan ett sundhetstecken!!!

• frippe75

Medlem
    28 januari, 2005 vid 09:25

Du vet att din surfzone användare står listad som “journey man”… Blir det någon “Journey” av att åka till Klittmöller???

Sedan vet vi alla vem som luktar sämst!

Förresten… Blir det några grejor??….

• nordgren

Medlem
    28 januari, 2005 vid 09:36

Ja då är allt i sin ordning. smile.gif

• surfslusken

Medlem
    28 januari, 2005 vid 09:57

Journey? Va de inte ett pudelrockband på det juva 80-talet som hette så? Lead gura killen Brad Gills var hyfsad men i övrigt var dom inge vidare. Så har ju Iron Maiden en låt på de senaste albumet med titeln “Journeyman”, mkt bra låt föresten, texten väcker tankar.

Näe nu sitter jag o svamlar, igen. Var va vi? Jo, du undrar hur det går med “grejerna”. Just nu ganska illa, eller kanske inte. Får inga besked, folk svarar varken i telefon eller på mejl. Så jag vet egentligen inte mkt mer än tidigare. Men tiden drar ju iväg, så nåt avgörande måste jag snart komma fram till.

• boman

Medlem
    28 januari, 2005 vid 10:06

he he Frippe wink.gif att du orkar göra ett inlägg om issurfing, och sen skriva så mycket junk som inte har ett dugg att göra med surfing, ta ut tummen ur röven och gå till din sektion “off topic” tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    29 januari, 2005 vid 12:21

Nä, Ila, Brad Gillis spelade väl i Night Ranger? Neal Schon hette gitarristen i Journey. Alltid kul att snacka gitarr, mitt andra stora intresse!

/Snubben med whiskyflaskan från Fuerte.

Irie Man

• boman

Medlem
    29 januari, 2005 vid 22:25

Weels in the sky….. Neal Schon, en av mina favoriter! Brad Gillis han gned väl strängar även på “speak of the devil” med Ozzy?

Rock on!

• frippe75

Medlem
    30 januari, 2005 vid 08:34

Fan Boman du har helt rätt i att detta borde vara offtopic…

Vi har nu klarat av följande ämnen:

1. Hata is-windsurfing-grejen
    2. Personal Smearing
    3. Interna skämt
    4. 80-tals pudel rock (vilket råkar vara Ila personifierad)
    5. Vem vet var detta slutar??

Hur som helst så kommer jag att få sista ordet i denna tråd… (potential att bli den längsta tråden här på konfen om jag känner big-mouth-surfslusken…)

• surfslusken

Medlem
    30 januari, 2005 vid 17:04

Uuuops!!

Där vart man knäppt på fingrarna vad gäller pudelrocken! Mitt rykte går åt hel..te!! Näe, som ursäkt får jag köra me att varken Journey eller Night Ranger tillhörde mina riktiga favvo band, ens på 80-talet. Men har faktiskt en Night Ranger skiva, och mkt riktigt är det Brad Gillis gnider strängarna. Och att Neal Schon lirade me Ozzy hade ja ingen aning om, fastnade inte för Ozzy förens den eminenta Jake E Lee fick chansen på gura, att en sån talang bara försvunnit är en gåta. Han försökte visst köra solo o kallade bandet “Badlands” men va inget jag fastande för.

Som sagt kul o snacka lite gura så här på vintern när de inte blir nån surf. Men vissa kanske tycker vi borde göra det på annan plats?

Kanske starta ett Yngwie Malsteen, Steve Vai, Vivian Cambell, Al di Meola, Zakk Wilde, John Norum eller nån annan gitarr hjälte forum här på konfen wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    30 januari, 2005 vid 19:22

Japp, Jake E Lee va’ grym! Håller med. Gillade även Randy Rhoads, han som spelade med Ozzy i början. Se’n har vi ju John Sykes, riktigt grym, spelade både med Whitesnake och Thin Lizzy.

Irie Man

• imported_macts

Medlem
    30 januari, 2005 vid 20:34

John Sykes åker fortfarande runt och spelar Lizzy-låtar. Dom kallar sig till och med Thin Lizzy….

• surfslusken

Medlem
    31 januari, 2005 vid 08:37

John Sykes lät riktigt bra i Whitesnake tills Steve Vai tog över. Vai har varit ett lyft för alla band han lirat me. Kul grej föresten att han tog över guran i Alcatraz (el va de Stealer?) när Malmsteen fick sparken mitt i turnen. Vai fick 3 dar på sej att repa in hela showen och innan han gick upp på scen skrek hela publiken “MALMSTEEN!”. För ingen visste att han fått kicken. Ett tufft uppdrag, men Vai gjorde inte publiken besviken. Och resten är ju historia.

Konstigt att dom låter oss fortsätta snacka pudel gitarr hjältar här. Kanske finns större intresse än man tror för ämnet. Mörkertalet är nog stort, för ingen lyssnar ju på 80-tals rock eller kollar porr på nätet…ELLER???

• anonym-anvandare

Medlem
    31 januari, 2005 vid 08:54

Jäpp, Steve Vai är en grym tekniker! När han slog genom med Frank Zappa så var ju hans jobb enligt skivfodralet, ‘Impossible guitar parts’.

Irie Man

• imported_macts

Medlem
    31 januari, 2005 vid 19:20

Jag erkänner att jag lyssnar på pudelrock! ähum…porren däremot vill jag inte uttala mig om…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ge is-vinter-skridskor-windsurfing en egen sektion

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.