Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ger mig fan på att

• jeppe

Medlem
    19 maj, 2005 vid 17:54

Ja det låter ju skitbra, då får väl jag göra ungefär det jag brukar göra.

Kliva upp rätt tidigt, titta ut genom fönstret och konstatera att du får nog rätt vad det gäller sjöbrisen. Konstatera att: Jaha knähelvete är fortfarande i paket och sen åka till jobbet, och appropå knähelvetet, va konstigt att det blir bra vind idag igen. Men va märkligt. wink.gif

• speedjanne

Medlem
    19 maj, 2005 vid 18:26

Vad tror ni om kombinationen Pappaledig-F2 Missile-RS 5 och denna prognosen…….

• jeppe

Medlem
    19 maj, 2005 vid 19:02

Ja, men det låter ju som en j-kla bra kombination det!

Visst har det där röda på kartan nått med att det kan bli rätt bra väder att göra va? grin.gif

• gurra1978

Medlem
    19 maj, 2005 vid 19:12

Det lär ju bli finsurf imorgon i Fituna. Bara ta med shortsen och solskyddsfaktorn och invänta brisen i värmen grin.gif

• getwet

Medlem
    19 maj, 2005 vid 19:16

Kombinationen tycks oslagbar, kan inte gå fel med rött väder och pappaledig. Höres i morgon i detta forum förhoppningsvis sippande på en Moet&Chandon och presentera resultatet av en pappaledig dag på Missile inklusive RS5.

• markram

Medlem
    19 maj, 2005 vid 19:31

Tja för mig är det pappaledig Windtech och ”gammalt” Gun M8.
    Men man skall inte klaga. Tack vare min äldre utrustning kan jag maskera att jag fegar på undanvinden och skylla på materialet smirk.gif
    Frågan är var vi hittar bästa ”banan”, vad säger du Janne?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2005 vid 20:30

fan du är ju ett ämne för antikrundan Markram … nästa vecka kommer mina nya RS5 gott

• swe880

Medlem
    19 maj, 2005 vid 20:38

Japp jag kommer ner också! …
    Ser ju skit bra ut !!
    Älskar Fituna smile.gif wink.gif cool.gif

• frippe75

Medlem
    19 maj, 2005 vid 20:39

För mig innebär pappaledigheten att min son får en dag eller två med vila ifrån mig… Det kan han behöva!!! Själv drarjag till V-berg och surfar nyinhndlade North Superstar…..

För andra snurrar ekorrhjulet snabbare än vanligt 🙂

• getwet

Medlem
    20 maj, 2005 vid 17:20

Och vind blev det idag igen…..kanske inte bris men det blåste. Jag fick iaf full rulle i nya 8.4:an och slalomplankan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA