Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Get well NICK!!!!!
-
NEEEEJ Nicke! Åh vad tråkigt, jag som längtade tills du skulle komma till cabs och kita med mig.
Krya på dig! -
you never know, maybe he could come over and play kitebitch
-
@AKA_KALLE 366679 wrote:
nicke vaihelvette! akta lastpallarna! Krya pa dig!
fan kalle! när får man se lite bilder från ditt paradis? =)
-
fan nick!! får trösta dig med tröjorna .. de ska vara inne snart !!;D
-
who cares about the apples!!! how were the mountains??
😛 hehehehehe
-
Tack för en fin tråd! Och tack för alla lyckönskningar, dom uppskattas och värmer enormt!
Tyvärr var det inget så hjältemodigt som Skotten beskrev som hände utan det var en lastpall på runt en 400kg som föll från ca 1.80m höjd som orsakade detta. Resulterade i en öppen fraktur på båda benen i underbenet, frakturer i två kotor och ett revben. Och allmänt mörbultat såklart, men men, sånt händer och jag kommer troligtvist bli 100% återställd plus att jag har varit hög hela veckan så tiden går rätt snabbt =) See u guys soon! Och tack igen för alla era lyckönskningar, samtal och besök. I owe u guys a lot!!Lova ya!
-
@gh0st 366967 wrote:
Tack för en fin tråd! Och tack för alla lyckönskningar, dom uppskattas och värmer enormt!
Tyvärr var det inget så hjältemodigt som Skotten beskrev som hände utan det var en lastpall på runt en 400kg som föll från ca 1.80m höjd som orsakade detta. Resulterade i en öppen fraktur på båda benen i underbenet, frakturer i två kotor och ett revben. Och allmänt mörbultat såklart, men men, sånt händer och jag kommer troligtvist bli 100% återställd plus att jag har varit hög hela veckan så tiden går rätt snabbt =) See u guys soon! Och tack igen för alla era lyckönskningar, samtal och besök. I owe u guys a lot!!Lova ya!
Skönt att du mår förhållandevis bra Nick Är du hemma igen eller du ligger fortfarande sky hög på sjukan och flucktar på sjuk syrrorna? Se nu till att repa dig fort som faan…
-
fan vad bögigt.. att få spö av en lastpall..:(
alperna rockade, men snön smällte snabbt.. fick ett bra åk på Zürchs baksida en dag.. dety åket räckte för hela veckan… annars var det mest häng i parken, och på krazy kanguru..
men för övrigt kan jag bara skryta om att jag var fullast i St:Anton..
-
Bra att du har humöret upp Nicke! Jag ringde till dig på sjukhuset igår, men du hade så ont så jag bad dem hälsa istället!
Krya på dig! -
@Krillan82 366971 wrote:
Skönt att du mår förhållandevis bra Nick Är du hemma igen eller du ligger fortfarande sky hög på sjukan och flucktar på sjuk syrrorna? Se nu till att repa dig fort som faan…
han e kvar på sjukan va där idag o hälsade på honom… tror han blir kvar en vecka till innan han kommer hem 🙁
-
Finns det plats för mig med? I så fall kan vi ju ligga och snacka om framtida kiteupplevelser och jämföra krämpor och mediciner. Jag får Citodon och Klexane. Gött trodde man inte efter avlagt nyårslöfte att man skulle ligga i sängen med en kanyl i handen och skölja ner kodeintabletter med Trocadero.
Logga in för att svara.