Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Get well NICK!!!!!

• skotten

Medlem
    28 februari, 2007 vid 11:56

well you can always spoon with me Kasmir, dont worry if he says no mate…

• hugeo

Medlem
    28 februari, 2007 vid 21:46

fan nick, Kamprad once said… ”se fan till att pallarna inte går emot varandra för då händer det olyckor” det tycker jag var vist sagt!

• hugeo

Medlem
    28 februari, 2007 vid 21:54

@kasimir 367136 wrote:

Finns det plats för mig med? I så fall kan vi ju ligga och snacka om framtida kiteupplevelser och jämföra krämpor och mediciner. Jag får Citodon och Klexane. Gött trodde man inte efter avlagt nyårslöfte att man skulle ligga i sängen med en kanyl i handen och skölja ner kodeintabletter med Trocadero.

vafan har du gjort kase? kört fe lkite på fel ställe som vanligt eller?

• kasimir

Medlem
    28 februari, 2007 vid 22:05

@HugeO 367464 wrote:

vafan har du gjort kase? kört fel kite på fel ställe som vanligt eller?

Jag har luxerat höften med rätt snowboard på rätt ställe.

• gh0st

Medlem
    1 mars, 2007 vid 09:21

Ja Kamprad verkar vara en smart herre, man önskar att han kom med fler visdomsord.
    Kasimir, jag går på Ketogan, Oxynorm och sen kommer jag inte ihåg vad dom starka små gula pillren heter, Oxykontin kanske? Tyvärr ligger jag i ett fullt rum, medelåldern här ligger på 97 tror jag med mig inräknat såklart så det blir inte mycket sömn då deras EKG tjuter varjre kvart då dom flatlinar hela tiden.. Hade bra mycket hellre haft dig här o snackat lite kite =) Fick min dagliga kitesnacksdos igår när Pjotr tittade förbi. Tack för besöket Pjotr!

• krillan82

Medlem
    1 mars, 2007 vid 11:25

Hoppas du kommer hem imorgon Nick… skulle hällsa på dig i dag men vår lektion blev inställd så jag stannar hemma. Men om du nu motförmodan inte får komma hem imon så tittar jag förbi då. Tänkte fresta med lite choklad men ser att du har tillgång till godare saker. ha det göttt och krya på dig

• pjoter

Medlem
    1 mars, 2007 vid 14:34

Va bara trevligt att träffas lite. var ju ett tag sen, du har ju rest hela vintern din lyxlirare.

Hoppas du kommer hem imorrn nu bara så du slipper den hostande gubben å istället kan få en snarkande tjej bredvid dig.

Får du med dig lite goa piller hem så kan vi ju ha en helkväll, såg ut att va bra tryck i dom. 🙂

• krillan82

Medlem
    1 mars, 2007 vid 14:50

Kan bli bra fester hos Nick nu då framöver…

• patrikol

Medlem
    1 mars, 2007 vid 14:54

Jävla otur Nick tur att det gick bra trots allt. Har varit på allt för många liknande olyckor som inte slutat lika bra.
    Krya på dig.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Get well NICK!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.