Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Getskär eller aröd imorgon eftermiddag/kväll?

• 10ms-anders

Medlem
    16 juni, 2011 vid 19:08

Jag drar förmodligen ut i aröd om jag inte blir ensam. Annsars blir det bighigh

• petting_4

Medlem
    16 juni, 2011 vid 19:33

jag o nåra till drar till getskär imon efter jobbet

• pear

Medlem
    16 juni, 2011 vid 20:06

Någon som ska åka från gbg på em nån gång? Har dessvärre ingen bil att ta mig ut med men cashar gärna bensinpengar…

• betbangan

Medlem
    16 juni, 2011 vid 20:53

Pear, jag åker från majorna runt 18 tiden. Slå mig en signal om du ska åka med. 0730-644056./Andreas

• tekla

Medlem
    17 juni, 2011 vid 20:32

fan att jag inte såg det här tidigare.. slutade ju jobbet vid 18!

• 10ms-anders

Medlem
    17 juni, 2011 vid 20:41

Var det byigt so f i getskär me eller? Kändes som någon bundit fast en galen tjur i mina liner.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Getskär eller aröd imorgon eftermiddag/kväll?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.