Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Getskär måndag

• Getskär måndag

Publicerad av boardtalk på 25 juni, 2005 vid 19:16

Är det någon som ska dit på måndag ? Mårten eller Fredrik kanske, det ser ju ut som det ska blåsa kuling. Funkar västlig vind där ?
    Jag har aldrig surfat där, bara på tollenäs och där ska det ju vara sydväst.

boardtalk svarade 19 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ric

Medlem
    25 juni, 2005 vid 19:42

kuling är nog lite häftigt för mig men tar det inte förmycket tittar jag ner!

• cortex

Medlem
    25 juni, 2005 vid 21:20

Du vill nog ha syd-väst på Getskär annars blir det duktigt byigt. Kan ju vara lite jobbigt i kuling. grin.gif
    Fast i väst funkar ju annars Varekil men jag vete fanken om jag är sugen på den launchen i kuling. Brrrr.
    Fast man får väl se hur sugen man blir när vinden kommer.

Annars ska det bli NV på tisdag och jag funderar lite på att testa en möjlig spot som heter koskär. Den ligger precis brevid Fiskebäckskil och är väl inte sädår jätte-safe men den borde iaf fungera hyfsat i nordliga vindar.
    Annars blir det en åktur ner till Varberg istälelt kanske.

/Kaj(Tech)

• boardtalk

Medlem
    26 juni, 2005 vid 07:38

Tjena ! skulle man kunna få en vägbeskrivning till Varekil tack.

• boardtalk

Medlem
    26 juni, 2005 vid 07:50

Det behövs inte, jag kom på var det är, har varit där.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA