Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Getwet! hur många har du beställt?

• x186

Medlem
    2 mars, 2004 vid 08:28

ahhhh nice vill ha 5,8 6,5 8,0 till hypersonic 111 det tror jag blir kanon . Jag vet ju att du Boman har likadan har du hittat någon bra bag till 111 ? jag har sökt som Faaaan verkar hopplöst

• boman

Medlem
    2 mars, 2004 vid 09:40

Svar till:

ahhhh nice vill ha 5,8 6,5 8,0 till hypersonic 111 det tror jag blir kanon . Jag vet ju att du Boman har likadan har du hittat någon bra bag till 111 ? jag har sökt som Faaaan verkar hopplöst [/cita

Det blev en orginal bag från surfcompaniet i Göteborg, klart värt till en sån go bräda.

http://www.surfcompaniet.se

• getwet

Medlem
    3 mars, 2004 vid 12:53

Fan va det svider nu! wink.gif

• gegga

Medlem
    3 mars, 2004 vid 14:46

Kanske det börjar bli dax att uppgradera mina VX
    till RS4 nu!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2004 vid 17:12

lalalalalal
    Sitter och tittar på Get Wet dödaren
    PT-Cruiser
    Ringer lördag natt igen

• getwet

Medlem
    3 mars, 2004 vid 18:32

Ska nog fan hitta en riktig killermachine…hörs på lördag PT. wink.gif

• dasen

Medlem
    26 mars, 2004 vid 11:01

Det är grejer! shocked.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Getwet! hur många har du beställt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.