Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GH i dag torsdag?

• emil_h

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 07:07

Vi kör ett par hundra meter norr om udden, precis som igår.

0706 21 06 57

• pelle_o

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 07:15

Samma väg ner eller svänger man av tidigare?

• pelle_o

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 07:30

Mitt resesällskap backade:( ,efter 50milatripp igår pallar jag inte att köra 35 ensam idag.:(

• emil_h

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 14:09

Stort idag…tror nästan masthögt faktist. Men vinden var för klen. Dessutom känns det inte så motiverande att ta på sig en fuktig våtdräkt när regnet börjar bli vitt och det ryker från käften 😉 två danskar provade på lyckan men det slutade med att de åkte in i bukten. Love fick ett par fina åk såg det ut som trots väldigt underriggad.

• andreas-h

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 19:41

-ja det var stort idag. I begyndelsen et stykke over masthøjde i nogle sets.
    Her et eksempel (…og ja det ER fra sverige ;-)):

• johan_gbg

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 09:57

I Like!

• jesper_b

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 10:23

Gillar också. Dessutom har jag haft min bästa GH-segling på ren nord. Vred gradvis en stor dag för ett par år sedan från nordost till nord. Blev bara bättre och bättre. Kommer man bara ihåg att droppa av i tid och kanske inte laddar knäppt en bit in och är beredd på guppasegling även där ute har man ksuperfin vågridning på nord. Så har det i vart fall varit för mig (två ggr på plats). Visst fick man simma långt innnan man kom ut om man missade men fasen så bra det blev med vinkel och cleanhet. Dessutom satt alla andra 50 ditresta och häckade på land, förutom då en handlfull som gjorde mig sällskap i svenska superconditions… Vill dit igen! /JB

• mag

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 19:02

En rejäl och vacker våg!

Kall kuling!
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GH i dag torsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.