• nic

Medlem
    11 juni, 2008 vid 09:50
    jona_than;474147 wrote:
    Någon som provat nån gin kite? ex zulu.. http://water.ginkites.com/products/zulu.html

Har fått bra erbjudande från en som skall börja importera dylika, men har inte hittat nån som vet hur de är att kööra..

Tidigare har Gin inte hängt med i svängarna och kommit med kites lite efter alla andra och sen fick man inte känslan av att produktlinjen uppdaterades årligen vilket är ett måste, iaf vissa år. (Märktes speciellt när de släppte C-kites när alla andra hade minst en SLE.)

Annars är Gin kända för bra flygskärmar i kvalitet och prestanda (samma bakgrund som Ozone mao) och jag antar att ”förvärvet” av Robert Graham från Advance betyder att de nu menar allvar. (Å andra sidan har Advance dragits med samma svagheter som Gin tidigare men man får väl anta att det inte berodde på Robert G)

Disclaimer: Kan hända min något negativa uppfattning om Gins tidigare satsning bara var sverigelokal å berodde på importörens brist att förmedla information.

nic

• denrica

Medlem
    11 juni, 2008 vid 15:04

@nic 474151 wrote:

Disclaimer: Kan hända min något negativa uppfattning om Gins tidigare satsning bara var sverigelokal å berodde på importörens brist att förmedla information.

nic

Eller beror det på att du säljer Ozone-kites. 😀

• jona_than

Medlem
    11 juni, 2008 vid 16:05

Okej, tack för åsikterna! finns det någon som åkt med en gin då? som kan uttala sig om dess kraft, snabbhet mm i förhållande till andra kites? Läser man deras hemsida verkar den ju underbar, men alla märken hyllar ju såklart bara sina egna kites.. lite objektivitet vore bra..:D

• gh0st

Medlem
    11 juni, 2008 vid 16:38

@Denrica 474228 wrote:

Eller beror det på att du säljer Ozone-kites. 😀

Haha, aloha för den fick mig o skratta (även om jag att tror Nic snackar truth)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.